Ik ben sinds kort - (eindelijk!) na heel lang twijfelen - eigenaar van een auto waar een trailer achter gehangen mag worden. Ik heb natuurlijk gelijk mijn eerste buitenrit gemaakt en dat heeft m'n enthousiasme alleen maar verder aangewakkerd.
Ik ben toen naar Leersum geweest, maar omdat ik niet helemaal alleen op stap wilde is mijn vriend mee geweest, weliswaar op de fiets. Nou vond hij wel "wel leuk" maar hij was er niet razend enthousiast over, wat ik op zich kan begrijpen.
Helaas ben ik nogal eenzaam in mijn paardenhobby, mijn familie en vrienden hebben er niks mee. Dus, ik ben eigenlijk op zoek naar anderen die het ook leuk lijken om samen op stap te gaan. Nog leuker zou zijn als ik iemand vind waarmee ik op regelmatige basis naar buiten kan en waar ik ook gezellig mee kan kletsen (over paarden
) aangezien ik dat soms best wel mis. Nu met Corona zit ik al helemaal veel alleen thuis en ik zou graag nieuwe mensen leren kennen/nieuwe vrienden willen maken.Ik woon trouwens in de omgeving van Gouda!
Ik ben benieuwd, misschien tot snel

Wie weet ooit in de toekomst haha! Maar zie dat er genoeg mensen zijn die wel eens mee willen rijden als je hun richting op gaat dus das in iedergeval fijn! 
Vind het ook erg wennen hoor en mis de afwisseling heel erg. Voorheen gingen we wel 2-3x per week naar het bos en nu ben ik blij als ik 1x per maand ga haha.