Buitenrij maatje gezocht, helaas heb ik geen eigen paard

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemarijnC

Buitenrij maatje gezocht, helaas heb ik geen eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 21:37

Hi! Mijn naam is Annemarijn Clement, ik ben 26 jaar en ik ben op zoek naar een buitenrij maatje.
Ik heb geen eigen paard en daar op dit moment ook geen mogelijkheden voor. Maar ik ga enorm graag op buitenrit en heb daarvoor wel tijd en geld. Ik ben een gevorderde ruiter en werk vooral als freelancer waardoor ik wisselende werkdagen en tijden heb.
Ik vind een stuk reizen niet erg, ik heb een auto. Ik woon in Amsterdam Sloten. Het is gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten en samen op pad te gaan, daarom hoop ik iemand te vinden die ook buitenritjes wilt maken maar ook geen eigen paard heeft, of meerdere paarden heeft maar niet alleen op pad wil of kan.
Graag hoor ik van je! Liefs, Annemarijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:18

Hee, ik dacht ik reageer toch gewoon even. Ik woon wel in Groningen helaas nog geen auto maar hopelijk over een paar maandjes wel, heb ook geen eigen paard maar wel dol op buitenritten. Soms wel wat onzeker op vreemde paarden maar meer als ik gewoon al heel lang niet gereden heb. Misschien kunnen we als de corona/lockdown een beetje rustiger is een keer ergens samen gaan rijden :D
Ik ben 30 trouwens :)

JufDiana

Re: Buitenrij maatje gezocht, helaas heb ik geen eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:31

Ook ik heb geen eigen paard maar wel ruimte om af en toe eens ergens een buitenritje te maken. Ben in het bezit van een auto en kan dus best wel alle kanten op. Ben 29 overigens.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:33

Ik heb 2 paarden en wil best eens iemand mee nemen op buitenrit. Wel een beetje saaie omgeving hier, geen bos, wel polder. Ik woon op Goeree-Overflakkee.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:35

Ik vind buitenritten ook heerlijk! Ook geen eigen paard trouwens en ook geen behoefte aan. Maar buitenritten :+:

Er worden wel eens ritten georganiseerd bij the Mill Ranch, dat is echt een aanrader. :j

AnnemarijnC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 20:41

Tinka schreef:
Ik heb 2 paarden en wil best eens iemand mee nemen op buitenrit. Wel een beetje saaie omgeving hier, geen bos, wel polder. Ik woon op Goeree-Overflakkee.

Super leuk! De polder kan ook fijn en mooi zijn (: ik ben enthousiast!

AnnemarijnC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 20:43

Roosch schreef:
Ik vind buitenritten ook heerlijk! Ook geen eigen paard trouwens en ook geen behoefte aan. Maar buitenritten :+:

Er worden wel eens ritten georganiseerd bij the Mill Ranch, dat is echt een aanrader. :j

Hi! Ja, daar heb ik vorig jaar een leuke rit gedaan! Vond de groep wel echt te groot maar het was wel gaaf. Lijkt me gezellig een keer samen op buitenrit te gaan!