Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ook dravers is sport
Ondanks dat ik het best wel jammer vond dat ik niet meer met hem op pad kon zou ik die beslissing zo weer nemen. Ik hoop dat hij de 30 jaar gaat halen!
(en is sinds de prascend ook weer topfit) ruitje schreef:Voor het eerst gestart als 3 jarige.
Door ons gekocht als 7 jarige.
Als 10 jarige gestopt met de sport. Hij stond op winsom, werd nog netjes 4 of 5 maar je zag dat het 'heilige vuur' eruit was.
Maar iets zegt mij dat dit topic niet voor dravers bedoeld was

Gekheid terzijde wou ik afsluiten met een mooie herinnering aan onze gezamenlijke wedstrijdcarrière en dat is gelukt. Nu springen we nog regelmatig recreatief en met veel plezier thuis.
. Getup schreef:Die van mij liep op zn 20 e Duitse S proeven, maar kreeg helaas op zn 21e een blessure. Toen hij weer ok was, besloten niet meer te starten, omdat t natuurlijk ook even duurt weer op dat niveau terug te komen en als dat al lukt, ook zwaar.
Hij moest eerst weer zadelmak gemaakt![]()
![]()
Plan was; hem wat basis dressuurmatig te rijden en in t bos. Daar was ie t niet mee eens en was echt heeeeeel stout. Ook had hij een merrie en veulen, die hij volgens hemzelf niet in de steek kon laten. Dus toen ik ergens in t bos met trillende benen moest afstappen omdat ie weer zo dramatisch deed, heb ik tijdens t naar huis lopen besloten dat dit voor beide niet leuk was. Met spijt zadel er af gehaald en nooit meer op gelegd. Wel als handpaard mee t bos in genomen, dan was ie braaf.
Lang verhaal. 21 dus