Al jaren loop ik in de winter rond met mijn goed gevoerde jas , maar die eigenlijk meer geschikt is voor de andere seizoenen. Ik dacht met een dik vest , extra trui en thermo trui moet het wel te doen zijn. Daarnaast maak ik nu gebruik van voetenwarmers en heb ik goede waterdichte Ariat stalschoenen. Mijn handen heb ik maar opgegeven daar is nou echt eenmaal niks op te vinden.
Nu denk ik dat mijn jas ook wel ervoor zorgt dat ik het alsnog koud heb.
Het volgende probleem is de overvolle keuzes aan winterjassen! De jassen van paardenmerken zijn mij toch echt te prijzig en dan heb ik het nog niet gehad over de bontkragen ( sorry , maar ik vindt ze verschrikkelijk ). Dan blijven vaak de softsell jassen nog over maar die zijn toch echt te koud.
Ik ben op zoek naar een warme jas , met een leuk sportief uiterlijk. De lange jassen vindt ik niet zo mooi aangezien ik niet zo groot ben en het dan eerder een wandelende jas gaat worden. Ook voor het rijden heb ik liever een normale jas. Kleuren ben ik niet zo moeilijk over : Zwart , bruin , blauw of bordeaux rood zijn kleuren wat ik zeker mooi vindt.
En deel vooral de winterjas die je gebruikt! Ik ben erg benieuwd naar recensies van verschillende jassen!
Alvast bedankt namens deze wanhopige Bokker die het altijd koud heeft