Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marith_Ov schreef:Is de aansluiting van de auto ook vervangen? Want ik kan me voorstellen dat als de auto nog 7 polig is, dat alles niet lekker werkt op elkaar.
Ik heb er verder weinig verstand van, maar de auto en de trailer moeten volgens mij dezelfde type stekker/aansluiting hebben. Correct me if I’m wrong

Utixo schreef:Marith_Ov schreef:Is de aansluiting van de auto ook vervangen? Want ik kan me voorstellen dat als de auto nog 7 polig is, dat alles niet lekker werkt op elkaar.
Ik heb er verder weinig verstand van, maar de auto en de trailer moeten volgens mij dezelfde type stekker/aansluiting hebben. Correct me if I’m wrong
Ik vind dit echt een heel schattig antwoord
Ik ken TS niet, maar ik schat zomaar in dat ze de trailer naar 13 heeft laten overzetten omdat de auto 13 heeft.
En zolang je een verloop hebt hoef je niet dezelfde te hebben, alleen ben je op een gegeven moment de verloopstukjes spuugzat.
Ik kan me dan voorstellen dat er dan rare dingen gebeuren
Brainless schreef:janderegelaa schreef:Waarom wil je een 13 polige stekker aan de trailer!? Dat is voor constante stroom zoals een koelkastje in de caravan. Bij een trailer niet functioneel.
Is toch wel handig voor het verplichte (vanaf een bepaald bouwjaar) mistachterlicht.
Crista schreef:Hele circus gaat morgen naar mijn gewone auto garage. En inderdaad, de 7 polige stekker uit gemak om laten zetten naar 13.
Stekker van de auto is geheel uit elkaar geweest en bedrading is deels vervangen.
Stekker van de trailer gaat dus morgen uit elkaar. Maar als daar inderdaad het probleem in zit is de trailerboer nog niet van me af, ookal is dat ruim een jaar geleden. Want dit geintje gaat gewoon richting de 2000 euro nu. En als zij die stekker domweg verkeer hebben aangesloten en toen ik vroeg of ze hem nog 1x wilde checken weer constateerden dat alles goed zat.....
Dat zal nog een flinke discussie worden.....
Utixo schreef:Ik denk dat je het overschat. Hoe dan ook , als je gaat kloten met de originele bedrading, ook al is het een trailerboer, er is een risico dat het niet werkt, al helemaal niet met de luxe van de tegenwoordige auto's. Daar kun je de trailerboer niet aansprakelijk voor stellen. Dikke kans dat je trailer het gewoon goed doet op welke andere auto dan ook.
. Ik bedoel TS, met het aansprakelijk stellen van de trailerboer.