Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samsam schreef:Mij maakt het niet zoveel uit, aangezien het prijzengeld een % van het inschrijfgeld is, en gulden of euro dan niet zoveel uitmaakt. Wel erger ik me aan die wedstrijden waar je ook gewoon 7 euro inschrijfgeld betaald, maar dan een gesponsord haarnetje krijgt met je eerste plek (ipv 30 euro oid)
Gjilke schreef:Ik vind het op zich wel duur natuurlijk, maar bedenk wel dat een club er vaak helemaal niets aan over houdt. Al het geld gaat in de prijzen en in de jury's zitten. Ik denk dat je daar het probleem moet gaan zoeken, en niet bij de hoge inschrijfgelden.
Marije_jiplover schreef:Maar dan moeten er dus wel geldprijzen zijn en niet van die flutbekers.
Want dan ben je echt minder kwijt aan prijzen hoor!
IngridM schreef:
Enne.........samsam..........prijzengeld ???????? niet in de randstad hoor.................
Gjilke schreef:een jury krijgt bij ons een dagdeelvergoeding van 12,5 euro + een "kadootje" van ongeveer 15 euro.
Stel dat een jury 50 km rijdt (heen en terug) is dat 0,65 euro per km dus 32,5 euro
Samsam schreef:Mij maakt het niet zoveel uit, aangezien het prijzengeld een % van het inschrijfgeld is, en gulden of euro dan niet zoveel uitmaakt. Wel erger ik me aan die wedstrijden waar je ook gewoon 7 euro inschrijfgeld betaald, maar dan een gesponsord haarnetje krijgt met je eerste plek (ipv 30 euro oid)