_bella_ schreef:Ik heb een Nordic jack en rok. Heel erg warm, eigenlijk te warm..is eigenlijk alleen in februari als het echt 0 graden te dragen.
Maar heel handig rits zak voor telefoon, mouwen om je handen warm te houden en een capuchon groot genoeg om over je kap te dragen. Voor mij nog een plus is dat het niet uit dons is gemaakt.
Bagheera_206 schreef:Ik heb de Ice Jacket.Niet 100% waterdicht, maar wel fijne jas voor in de winter en als vervanger van mijn KL Bomber.
Geloof dat ik hem vorig jaar uit de Black Friday Deals had.
Bunn schreef:Ik zit er ook naar te kijken nu met de Black Friday korting: zou denk ik graag de lange Urban Stretch willen. Loop al twee jaar over een Uhip-jas te twijfelen en steeds als het kouder of natter wordt denk ik 'had ik maar'. Misschien moet ik nu toch maar eens toegeven, haha.
Bagheera_206 schreef:Die is ook wel mooi! Voor de hele echte kou heb ik gelukkig ook nog mijn rijoverall. Had vandaag ook mijn Uhip aan, maar was veel te warm dus longsleeve uit gedaan en Uhip even ingeruild voor vest met hardshell erover. Haha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers