Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
1234 schreef:Hallo,
Aangezien wij nu in het (vrij nieuwe) bungalowpark in Bad Bentheim 2 vakantiehuisjes hebben (gekocht), en we daar best regelmatig te vinden zijn, wil ik er af en toe ook eens gaan paardrijden.
Nou schijnen daar een aantal maneges in de buurt te zitten, maar op internet kan ik echt geen goede duidelijke sites vinden van maneges.
Wie kent toevallig maneges/stallen rondom Bad Bentheim waar het mogelijk is om een buitenrit te maken?
Wel hebben we op weg richting Nordhorn, ong. 10 minuten vanaf Bad Bentheim een manege gezien, iemand een idee welke dat is? Er stond alleen een bordje Reithalle langs de weg richting een lange oprijlaan en een stuk verder zag ik wel een springbak xD
Anders ga ik wel daar rijden als dat daar mogelijk is ( even langs gaan) , maar altijd handig als mensen meerdere (goede) adressen weten
Het mag wel een stukje rijden zijn hoor, maar het liefst natuurlijk zo dichtbij mogelijk. Een kwartiertje rijden vanaf Bad Bentheim is natuurlijk prima te doen!
Alvast bedankt!
Gebruikers op dit forum: Ann, cabochon1, Ghazella, Oehlala, SentiBot, Yummy en 20 bezoekers