Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Missouri schreef::D Twee jochies bij ons op stal gingen op wedstrijd met 1 pony... de een kreeg een 7 voor verzorging en de ander een 8, van dezelfde jury
En ach, je leert ervan...
CGJ12"]
[quote="Missouri schreef::D Twee jochies bij ons op stal gingen op wedstrijd met 1 pony... de een kreeg een 7 voor verzorging en de ander een 8, van dezelfde jury
Missouri schreef::D Twee jochies bij ons op stal gingen op wedstrijd met 1 pony... de een kreeg een 7 voor verzorging en de ander een 8, van dezelfde jury
yokie schreef:Tja... dat onderdeel heet niet 'verzorging'. Het heet 'verzorging en uiterlijk van het geheel'. En met name dat laatste wordt nog wel eens vergeten, naar mijn idee. Kan het dus niet zijn geweest dat jochie 1 net wat leuker leek/betere combi was dan jochie 2?
sharonaollie schreef:daar ben ik het mee eens dat je de rest er maar bij rijdt![]()
maar als je net 1 puntje mis bv (155 heb je)
geef je dan voor de verzorging geen punte hoger voor de laatste onderdeel? dat vraag ik me nu af
*mandy schreef:De punten voor de verzorging vind ik niet zo belangrijk, 't gaat er om hoe je rijdt. Maar het geeft wel aan hoe ze aan het jureren was, toch?
Je ziet inderdaad dat er vaak standaard een 7 wordt gegeven. Ik zie wel eens paarden die amper gepoetst zijn en dan een 7 krijgen, terwijl een heel mooi beestje ook een 7 krijgt, maar wat ik al zei; het gaat om het rijden!!! (Vind ik)
Missouri"]
[quote="yokie schreef:Tja... dat onderdeel heet niet 'verzorging'. Het heet 'verzorging en uiterlijk van het geheel'. En met name dat laatste wordt nog wel eens vergeten, naar mijn idee. Kan het dus niet zijn geweest dat jochie 1 net wat leuker leek/betere combi was dan jochie 2?
CGJ12"]
[quote="sharonaollie schreef:daar ben ik het mee eens dat je de rest er maar bij rijdt![]()
maar als je net 1 puntje mis bv (155 heb je) geef je dan voor de verzorging geen punte hoger voor de laatste onderdeel? dat vraag ik me nu af
CGJ12"]
[quote="sharonaollie schreef:daar ben ik het mee eens dat je de rest er maar bij rijdt![]()
maar als je net 1 puntje mis bv (155 heb je) geef je dan voor de verzorging geen punte hoger voor de laatste onderdeel? dat vraag ik me nu af