Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pistasche schreef:Ik heb mijn (paarden)jas laatst naar de stomerij gebracht, heel blij mee! Weer als nieuw
MyWishMax schreef:Ik was ze zelfstomen laat ik alleen mijn nette jassen die niet in de wasmachine mogen. En dat alleen als ik er per ongeluk niet op gelet heb in de winkel. Paarden jassen moet ik gewoon zelf kunnen wassen en tot nu toe nooit een probleem geweest.
Als daar in staat dat je de jas mag wassen, dan kan dat. Niet te lang in de machine laten zitten als het klaar is.
pluisje88 schreef:Bij mij gaat alles in de wasmachine. Mijn staljas zelfs best wel vaak. Moet er niet aan denken om hem niet te kunnen wassen. Bleh. Waterdicht maken met spray of vloeibaar impregneermiddel en gaan. Nog nooit een doorgelekte jas gehad. Jassen met vulling een tennisbal oid erbij in.
Celiien schreef:zelf wassen met dit spul.
https://www.bever.nl/p/nikwax-tech-wash ... _overig-(i)&gclid=CjwKCAiAv4n9BRA9EiwA30WND5kBzzz0Dsxq-m7ZdHiAqJV97jhovpGwzl4h_UTlheA58Zwqpq0M2RoCGzAQAvD_BwE
zelfs mijn skijas die echt niet meer water/wind dicht was, is nu weer zo goed als nieuw