Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
xSelina schreef:Gezien de koudere temperaturen eraan zitten te komen ben ik opzoek naar nieuwe outdoorlaarzen. Ik heb momenteel de Outdoorlaarzen Horka Greenwich maar gezien ik steunzooltjes heb pas ik die niet meer en zoek ik toch iets anders.
Ze moeten echt 100% waterdicht zijn gezien mn paarden 24/7 buiten staan, en ik ze dus ook moet kunnen afspoelen met een tuinslang. Gevoerd lijkt me ook heel fijn gezien ik ze vooral voor de winter zal gebruiken. En dat ze geschikt zijn om mee te rijden (in een westernzadel).
Met welke laarzen hebben jullie fijne ervaringen?
Marie111 schreef:xSelina schreef:Gezien de koudere temperaturen eraan zitten te komen ben ik opzoek naar nieuwe outdoorlaarzen. Ik heb momenteel de Outdoorlaarzen Horka Greenwich maar gezien ik steunzooltjes heb pas ik die niet meer en zoek ik toch iets anders.
Ze moeten echt 100% waterdicht zijn gezien mn paarden 24/7 buiten staan, en ik ze dus ook moet kunnen afspoelen met een tuinslang. Gevoerd lijkt me ook heel fijn gezien ik ze vooral voor de winter zal gebruiken. En dat ze geschikt zijn om mee te rijden (in een westernzadel).
Met welke laarzen hebben jullie fijne ervaringen?
Heb je wel de originele binnenzolen uit de laarzen gehaald, voordat je de steunzolen in de laarzen deed?
moonsparkle schreef:Hier ook de Tamara laars van anwb, loop er nu een jaar op, eigenlijk bijna elke dag en zo'n twee keer per week in het bos
XxDiandraxX schreef:Ik heb zoo adventures. Prijzig maar super fijn en gaan lang mee. Nooit koude voeten en met het model (adisa) dat ik had ging rijden prima. Waterdicht en lekker warm.
Freekieee schreef:Ik heb nu 2 jaar deze, kan je van boven dicht doen heerlijk warm en goed water dicht
https://www.engelbert-strauss.nl/veilig ... 4-490.html
ellepel schreef:ik heb voor de nattere dagen dunlop laarzen van welkoop.
ze zijn gevoerd, en lopen prima
oh ja ik heb ook steunzolen en die kun je er dus makkelijk in doen
Ladygiroc schreef:die gevoerde dunlop laarzen zijn heel fijn om door de bagger te banjeren
Heb er nog geen koude voeten in gehad ook. Heb nu die HKM uggs voor op stal en de dunlops voor op de wei/mesten.