Ik heb hele mooie De Niro polo's maar daar ben ik TE zuinig op dus ik wil er een set bij. Met mijn vorige paar leren rijlaarzen heb ik 14 jaar gedaan, liep ik de hele dag op 7 dagen per week, reed meerdere paarden en als ik ze een poetsbeurt gaf, waren ze als nieuw. Okee, op de scheef afgelopen zool na dan

Dus, wat moet ik nu? Nog een paar De Niro's die behoorlijk aan de prijs zijn maar niet op maat gemaakt wat wat ruimte bij de enkels geeft? Of kan ik beter voor Lipica, Derby of Celeris of iets anders op maat gaan?
Ik ben dus niet het type dat het paard op gaat zadelen en vervolgens laarzen aantrekt, ik doe ze aan en hou ze aan

Ariat, Mondoni, MH etc valt af, ben een beetje klaar met permanente pleisters op mijn hielen om het vervolgens 1x te vergeten en blaren te hebben...
De forums hier heb ik al meerdere keren doorgespit maar overal lees ik behoorlijk veel horror vehalen wat me niet echt het gevoel van DE laarzen geeft. Tel daarbij het aantal advertenties op dat je voorbij ziet komen van bijna nieuwe laarzen en dan vraag ik me toch echt af wat er dan mis mee is. Dus, wat is de ultieme laars??