, Ik zag al een over samshield en kep. Maar ik had er nog geen gezien over Onek, een relatief onbekender merk maar het mag zeker in de spotlight staan! Ik heb 3 weken geleden een nieuwe rijhelm gekocht de onek chrome widebrim black met crystal en ik ben echt verliefd hij is vandaag eindelijk binnen gekomen. Wat is jullie ervaring met dit merk? Mooie setjes?
Morgen ga ik een shoot doen met mijn sponsor fotograaf dus hopelijk komen er ook mooie foto's vanuit mijn kant binnenkort
.Ook heb ik wat product foto's van mijn model genomen omdat ik die echt miste online toen ik de cap opzocht persoonlijk was hij nog mooier in het echt als op de foto vandaar dat ik dacht let's make some

ps ik weet dat ik een groot hoofd heb
mijn maat was schaalmaat 2 ovaal 59, mijn rijhelm heb ik gehaald bij drunesruiterhuis voor 369 geloof ik tijden internationale rijhelmen dag met 20% dus 300. Dat gaf mij de motivatie om er eindelijk voor te gaan (ik zat er 2 jaar tegenaan te hikken). Super service gehad, ze hadden mijn maat niet op voorraad dus die is besteld en 3 weken later bij mij thuis aangekomen. Zeker 100% het wachten waard. Als jij leuke foto's hebt van jou onek plaats ze zeker ik ben super nieuwschierig!

(Wat er dus ook voor zorgt dat ik met de Miss Shield net calimero ben)