Ik had petrielaarzen alleen toen ik ze kreeg stond ik net op een stal met alleen maar blubber en geen fatsoenlijke bak waardoor ja als ik met petrie laarsen zou komen ik een beetje buiten de boot zou vallen.. toen ben ik tussendoor nog paar maand voor de studie weg geweest en daarna toch mn chaps gebruikt en nu zijn mn kuiten toch iets gegroeid vrees ik waardoor ik nu half op mn rug moet liggen om met al mn kracht die rits dicht te krijgen. Niet zo best dus.
Nu zijn mijn trouwe ariat schoenen met chaps ook aan hun einde en gezien ik jarig was en korting kreeg van Divoza en van mn ouders mooie stalschoenen heb gekregen wilde ik toch kijken naar een laars. Nu zag ik bij Divoza de Blackburn laarzen een leuke actie. Van 159 voor 99 euro en met mijn korting was het nu 89 euro. Dus ik gister besteld, vandaag binnen en oef ze zitten heerlijk. Mijn voet zit gegoten in de schoen (slipt niet) en bij mn kuit zit het ook geweldig en zijn precies lang genoeg (heb lange benen en zijn niet te kort!).
Er is alleen een maar.. ze zitten bij de enkels best wat ruim. Of naja als ik ze gewoon aan heb zie je het niet maar wel als ik mn voet draai of hakken uitdruk als het ware. Een laars moet goed zitten anders ruilen. Alleen nu zit ik in een dubio dat de laars echt comfortabel zit en aanvoelt alleen net niet bij mn enkel.
Nu vroeg ik me af of daar misschien voevjes voor zijn om het wat op te vullen. Ze zijn van divoza dus verwacht niet dat ze kunnen worden aangepast. Ik zag wel andere topic alleen die zijn van ouder. Vandaar dat ik dit topic open. Kijken of er meer mensen zijn met dit probleem en hoe zij dit opgelost hebben

Hier heb ik ze aan.
Willemijn