Duran123 schreef:Grappig om te lezen dat de meningen zo verdeeld zijn. Alleen over Pikeur is iedereen het wel eens lees ik
Dit vind ik ook opvallend!
Waar zit hem dit in, vraag ik me af? Echt versleten (dus stiksels kapot, gaten erin), of verwassen ("pillen", verbleekte kleuren, uitrekken of krimpen)? Of is de pasvorm slecht?
M.i. moet een goed merk dit niet hebben (of nouja, na járen dan), zonder dat je er mega voorzichtig mee moet zijn bij bijv. wassen.
MyWishMax schreef:Ik merk trouwens ook wel echt verschil tussen kleding en paardenspullen bij verschillende merken. Die 2 takken kan je bijna niet met elkaar vergelijken, dus merken die ik bijvoorbeeld qua dekjes fijn vind, koop ik niet qua kleding en andersom.
Dit lijkt me ook wel ja!
Roodvos schreef:Ik koop mijn kleding graag bij Krämer. Zowel het wat duurdere van Felix Bühler als de wat meer budget van Steeds. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima en ook de maat/pasvorm.
FB heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen, maar alleen bij Krämer. Heb wel gehoord dat de paardenspullen van dat merk fijn zijn, maar: zie quote hierboven
Is dit een huismerk van hun oid?
Wilmamarjon schreef:Mijn 15 jarige dochter heeft een aantal dure rijbroeken en dit voorjaar kocht ik voor haar 2 zomerrijbroeken van Decathlon. Door de gaas-achtige inzetstukken vind ik ze niet zo mooi, maar ook met de hete dagen waren ze prima te dragen en mijn dochter vind ze heerlijk. Ze draagt ze ook bij dit weer nog steeds elke dag en ze zijn na een hele zomer dragen nog steeds helemaal goed (en dat voor 14,99 per broek!)
Ik heb wat spullen van de Decathlon, maar ben niet te spreken over de kwaliteit... Ik ben echt op zoek naar goede A-merken, niet naar B-/budget-/huismerken. Toch bedankt!