wedstrijd jasje verkopen graag tips. Hoe en waar ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Harry72
Berichten: 107
Geregistreerd: 20-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-20 14:54

Babootje schreef:
Ik heb zo'n zelfde jasje liggen van mijn dochter, maat 34. Ook amper gedragen :D :D, als het jou lukt voor 100 weet ik wat ik kan vragen.

Wat vraag jij er voor dan ? :D
En is het exact het zelfde merk , model en kleur ?
Laatst bijgewerkt door Harry72 op 02-09-20 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34641
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:56

Jasjes worden ook niet veel te koop aangeboden is mijn ervaring. Ik zoek dit soort dingen juist graag 2e hands, want een wedstrijdjasje gebruik je zeker in de kinderleeftijd amper. Maar ik kan haast nooit wedstrijdkleding 2e hands vinden. Ik vind 100 euro zeker niet gek hoor voor een jasje wat nieuw bijna 200 euro heeft gekost. Ik heb het wedstrijdjasje van mijn dochter verkocht via de Bixie site op Facebook. Weet niet of je hem daar al op hebt staan?

Harry72
Berichten: 107
Geregistreerd: 20-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-20 14:59

SusanH schreef:
Jasjes worden ook niet veel te koop aangeboden is mijn ervaring. Ik zoek dit soort dingen juist graag 2e hands, want een wedstrijdjasje gebruik je zeker in de kinderleeftijd amper. Maar ik kan haast nooit wedstrijdkleding 2e hands vinden. Ik vind 100 euro zeker niet gek hoor voor een jasje wat nieuw bijna 200 euro heeft gekost. Ik heb het wedstrijdjasje van mijn dochter verkocht via de Bixie site op Facebook. Weet niet of je hem daar al op hebt staan?

Bedankt voor de tip +:)+
Heb jij een link van die Bixi site op facebook ?

Babootje

Berichten: 26270
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:53

Harry72 schreef:
Babootje schreef:
Ik heb zo'n zelfde jasje liggen van mijn dochter, maat 34. Ook amper gedragen :D :D, als het jou lukt voor 100 weet ik wat ik kan vragen.

Wat vraag jij er voor dan ? :D
En is het exact het zelfde merk , model en kleur ?


Exact hetzelfde merk, model en kleur. Mist wel een knooptje. Weinig gedragen (omdat mn dochter het er te warm in kreeg). Ik vind 80 euro prima

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: wedstrijd jasje verkopen graag tips. Hoe en waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 19:05

Als het nog niet lukt nu, zou ik eerst eens naar 95 zakken. Je wilt niet weten wat een psychologisch effect 2 cijfers ten opzichte van 3 soms wel kan hebben. :D

Najoveh

Berichten: 1241
Geregistreerd: 17-09-08
Woonplaats: Olmen (België)

Re: wedstrijd jasje verkopen graag tips. Hoe en waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 19:49

Ik zie dat dit nog nergens genoemd is: ik zou persoonlijk ook nog een eigen foto van het jasje toevoegen, zodat de staat duidelijk te zien is. :)

Getup

Berichten: 8279
Geregistreerd: 27-01-07

Re: wedstrijd jasje verkopen graag tips. Hoe en waar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:07

Inderdaad op facebook bij een bixie pagina. Kan er nu even geen vinden, heb mezelf er uit gegooid.

Ik heb trouwens een zgan Animo jasje gekocht voor 80€ . Zie het juist als de mogelijkheid een duurder jasje te kopen voor dezelfde prijs als een "goedkoperere" nieuwe.

RachelB
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 17:47

Gini schreef:
Als het nog niet lukt nu, zou ik eerst eens naar 95 zakken. Je wilt niet weten wat een psychologisch effect 2 cijfers ten opzichte van 3 soms wel kan hebben. :D


Inderdaad dat is een goede tip! Dat zou ik ook hebben geadviseerd.