Tigra_ schreef:Is er wel intresse?
Wellicht is je vraagprijs te hoog.
Hoelang staat het nu te koop?
Harry72 schreef:Wat zouden jullie dan doen ? De prijs op 100 euro zetten, en dan de mogelijkheid van bieden eraf halen ? Of wat is een redelijke prijs voor zo'n Jasje ,En dat ik hem dan ook nog redelijk snel verkoop ?
Harry72 schreef:rien10 schreef:De aankoopprijs was € 150,-- als ik het goed begrijp?
Dan zou ik er niet meer dan € 50,-- voor geven.
Nee, het aankoop bedrag was 189 euro. En volgens de winkel waar wij dit jasje gekocht hebben kon ik er in deze staat nog rustig 150 euro nu voor vragen.
Harry72 schreef:rien10 schreef:De aankoopprijs was € 150,-- als ik het goed begrijp?
Dan zou ik er niet meer dan € 50,-- voor geven.
Nee, het aankoop bedrag was 189 euro. En volgens de winkel waar wij dit jasje gekocht hebben kon ik er in deze staat nog rustig 150 euro nu voor vragen.
Cioccolato schreef:Ik zou ook zeggen dat het aan de prijs ligt. Ik zou er ook 50 euro voor geven, meer niet. Voor 150 euro zijn er zat leuke splinternieuwe jasjes, van een ander merk.
ajesca123 schreef:Het jasje is met een beetje goed zoeken op internet nieuw voor 149,95 te koop![]()
Daarnaast is het een kindermaat.
Als ik naar mijzelf kijk dan koop ik dit soort dingen voor mijn dochter altijd met korting.
Die loopt ook in animo broeken bvb maar echt niet dat ze die krijgt als ze niet met fikse korting zijn.
Groeit ze veel te hard voor
Harry72 schreef:ajesca123 schreef:Het jasje is met een beetje goed zoeken op internet nieuw voor 149,95 te koop![]()
Daarnaast is het een kindermaat.
Als ik naar mijzelf kijk dan koop ik dit soort dingen voor mijn dochter altijd met korting.
Die loopt ook in animo broeken bvb maar echt niet dat ze die krijgt als ze niet met fikse korting zijn.
Groeit ze veel te hard voor
Mag ik vragen waar je dit Jasje gevonden hebt voor 149 euro ? (mag ook in PB)
Want ik kan hem zo snel niet vinden met korting.
En gebruikt 2 maten groter kan ik op internet ook niet vinden.
Dus blijkbaar zijn ze er ook niet zo veel, of ik kijk niet goed.
Gebruikers op dit forum: Bytespider en 2 bezoekers