De laatste week had ik bijna niet gereden, was zelf niet helemaal lekker, dus heb maar 1 keer kunnen rijden.
Zaterdag gingen we weer op pad, een NRPS-wedstrijd in Horst-Hegelsom, mijn zusje moest iets eerder rijden dan mij, en er zaten maar drie mensen tussen ons. Dus toen ik erop stapte was hij al een beetje los. Het duurde wel eventjes voordat Emeraldo door had dat er iemand anders op zijn rug zat, en dus ook wat anders moest lopen. Hij liep de oefeningen wel lekker, was wel erg lomp, lette niet op zijn eigen pootjes, en hij was niet vooruit te branden!

Toen mocht ik de proef rijden, het ging op zich best goed, een paar domme foutjes door mij zelf, maar verder was ik dik tevreden.
De prijsuitreiking was redelijk snel, ik was 1e van de M2, en 3e in totaal (M2 werd in handicap gereden met de M1), en had 161 punten.
Voor de schouderbinnenwaarts had ik een 6 en een 7, travers 2x een 7, de ene keertwending een 7, de andere een 4, want hij bleef staan met z'n achterbeen. Beide keren contragalop kreeg ik ook een 7, dus daar ben ik wel trots op! Bijna alle "echte M2-dingen" een 7! Voor beide keren groeten had ik een 5

Dus ik heb nog wat 'simpele' puntjes om aan te werken!
Maar al met al, ben ik trots op mijn pony!