Heeft iemand tips voor een strandrit die kan voldoen aan de volgende eisen;
- Privé strandrit, niet in een groep
- Waarschijnlijk alleen stappen
- 100% brave paarden ivm lichamelijke beperking.
Iemand met tips

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ineke2 schreef:Manege de IJslander in Zeeland
pien_2010 schreef:Ineke2 schreef:Manege de IJslander in Zeeland
Ziet er leuk uit en ik heb de website opgeslagen. Ik vind alleen niets over prijzen6bv buitenritten cq privé les om de gangen vd ijslander te ervaren. Weet jij daar iets meer van?
En hebben ze echte gangenpaarden? Want dat staat nog op mijn bucket lijst als ik weer eens naar Nederland ga.
precies eerst zou ik graag willen leren om te tölten ,waar les in wordt gegeven zo stond op de website van manege de ijslander, om bv zelfde dag of dag later op het zelfde paardje buitenrit te maken op het strand in tölt. Ik will dit al zoooo lang en als ik nog langer wacht zal ik nooit meer getölt hebben (op het strand). Zo jammer.Citaat:Als je echt voor de gangen op een IJslander wil rijden kun je wel goed naar Breidablik.
Kun je ook naar buiten maar dan in het bos.
pien_2010 schreef:Ineke2 schreef:Manege de IJslander in Zeeland
Ziet er leuk uit en ik heb de website opgeslagen. Ik vind alleen niets over prijzen6bv buitenritten cq privé les om de gangen vd ijslander te ervaren. Weet jij daar iets meer van?
En hebben ze echte gangenpaarden? Want dat staat nog op mijn bucket lijst als ik weer eens naar Nederland ga.
Poosje81 schreef:pien_2010 schreef:
mijn dochter heeft hier gelest (voor we gingen emigreren woonde ik in dit dorp) en ik heb ook wel eens een buitenritje meegereden, zeker dat ze gangenpaarden hebben
![]()
Ik reed een donkere wat grote vos, geen draf of galop gezien, enkel tolt!