[PG]: zalejandro parr uit Griekenland bij Nederlandse men

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fly_Pegasus

[PG]: zalejandro parr uit Griekenland bij Nederlandse men

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 12:51

Hulp gevraagd!
Wie weet de contactgegevens van de nieuwe eigenaars van mijn eerste paardje Zalejandro?

Afbeelding

Wat ik weet:
Het zijn mensen uit Nederland die nu in Griekenland wonen, hij staat daar ook. Ze spreken Nederlands.
Ze hebben hem sinds 1 jaar of iets langer.
Ze hebben geen Facebook (denk ik).

Afbeelding

Wie herkent hem en kan mij tot zijn nieuwe eigenaars brengen?
Hij is tegen het geldig contract in verkocht zonder mij eerst de kans te geven hem terug te kopen, er was mij beloofd dat er contact opgenomen zou worden met de nieuwe eigenaars om dit te vermelden zodat ik geen gerechtelijke stappen zou ondernemen en de kans zou krijgen hem eventueel terug te kopen (of te zien dat hij daar gelukkig is en gewoon contact te onderhouden met die mensen). Maar helaas word ik nu genegeerd, nu probeer ik hem eerst dus zelf te zoeken. Hij ligt hij heel nauw aan het hart maar het was de verkeerde tijd en plek gewoon vroeger. Ik heb al weken enorm veel verdriet.

Afbeelding

Zijn naam is Zalejandro Parr, hij is ingeschreven als een American Paint Horse maar is een kruising met een Engelse volbloed merrie. Ik weet heel zijn geschiedenis want ik was zijn eerste baasje van de fokker. Ik heb ook al zijn gegevens zoals chip nummer etc.

Wie weet de gegevens van zijn nieuwe baasjes
Delen mag!

Afbeelding

Wie iets weet mag mij contacteren via +32479228084 of luna@worldofdreyma.be
Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-07-20 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels