Het is al een heeeele tijd geleden dat ik hier voor het laatst heb gepost. De reden: 1,5 jaar geleden is mijn verzorgpaard, die voelde als van mij, plotseling verkocht, en toen heb ik gezegd nooit meer iets met paarden te maken te willen hebben, want hij was the one and only. Had natuurlijk kunnen weten dat die gedachte maar tijdelijk zou zijn....
Vandaar nu dit berichtje! Over 2 weken, op 29 juli, ben ik jarig, woehoe. Mijn vriend en ik willen dan samen iets leuks gaan doen en ik dacht: het kriebelt weer, laten we gaan paardrijden! Dingetje is alleen: mijn vriend heeft 0 rijervaring (letterlijk), en ik juist bijna 25 jaar.
DUS: ik zoek een plek waar wij samen op 29 juli een buitenrit kunnen maken. We willen sowieso niet in een groep, gewoon lekker met z’n tweetjes en een begeleider. En betrouwbare, rustige paarden zijn een eis, in ieder geval voor mijn vriend, en na 8 jaar lang hetzelfde paard gereden te hebben hoef ik zelf ook niet meteen een wildebras
Verder: max 1,5 uur rijden van Amersfoort, kosten moeten niet ál te ver de pan uit reizen maar zijn zeker bespreekbaar en ik heb een voorkeur voor bitloos, maar das natuurlijk geen vereiste. Het zou ook leuk zijn (maar geen must) als er voor mij ruimte is voor een galoppie of sprongetje, terwijl het voor hem juist heel rustig blijft. Wat een uitdaging, hè?
Hoop dat jullie ons kunnen helpen met leuke tips? Bring it ooooon!
heb ik ook gedaan met twee vriendinnen.
Precies wat ik zoek. Heb een paar mailtjes uitstaan, meer tips blijven welkom!