Ik plaats dit bericht voor een vriendin. Mocht je informatie hebben, kan ik via pb het e-mailadres van die vriendin geven

Noriker Fonz (3-7- 2009) gezocht. Stokmaat ongeveer 1.60m.
Na lang nadenken of ik de zoektocht wel wil starten, ga ik toch op zoek naar mijn vorige paard Fonz.
Ik heb hem als veulen gekocht in Duitsland. Als ik in goede periodes zat, kon ik veel met Fonz bereiken (vrijheidsdressuur, heerlijke bosritten) maar in mijn depressieve periodes klikten we niet. Fonz is daardoor bij vrienden terecht gekomen. Ik heb hem daar meerdere keren opgezocht en af en toe op hem gereden.
Hij is ook weer een paar jaar terug bij mij geweest, tot ik weer depressief werd. Toen is hij weer naar die vrienden gegaan.
Toen ik vorig jaar acute leukemie kreeg en dit alle kanten op kon gaan heb ik besloten Fonz aan die vrienden te geven.
Binnen twee maanden is Fonz toen verkocht en ik was toen zo ziek, dat ik dit heb moeten laten gaan.
Toen ik na een paar maanden beter werd, heb ik contact gezocht met die vriend en gevraagd waar Fonz heen is gegaan.
Daar deed hij vaag over en verder was er geen contact meer mogelijk.
Ik vind het lastig dat ik niet weet waar hij is en hoe het met hem gaat. Dus ik hoop dat ik op deze manier iets over hem te horen krijg.
Ik zou het heel leuk vinden om hem een keer op te zoeken als de nieuwe eigenaren ervoor open staan. Maar al hoor ik alleen maar dat het goed met hem gaat, dat zou ik al fijn vinden
Hij zou richting Zutphen verkocht zijn.
Hieronder twee foto’s van Fonz. Let op! De kans is groot dat hij verder doorgekleurd is en dus minder bruin is.
Mijn hartelijke dank, Diane