Ik heb laatst voor een (nietpaarden-)bedrijf een hele leuke paardrijclinic gegeven samen met mijn begeleidster. We hebben van haar leidinggevende gehoord dat dit zeker voor herhaling vatbaar is. Omdat we ook lesgeven tijdens deze clinic hebben we gevraagd of het mogelijk is een deal te maken voor onze ORUN instructeursdiploma.
Ik heb zelf veel ervaring met lesgeven (tijd zonder papiertje gewerkt) en mijn begeleidster heeft 20 jaar ervaring in de paardenwereld. Het is niet zo dat we dit 'zomaar' even doen voor de leuk, we weten alleen allebei niet veel over het instructeursdiploma. We willen er wel echt voor gaan.

We kregen als antwoord dat we eerst moeten uitzoeken hoe we het kunnen halen. We zijn nu aan het zoeken naar informatie, maar een topic openen op Bokt is ook altijd handig. We willen graag met een goed/compleet verhaal komen + zelf ook weten waar we aan beginnen.
Dus;
Weet iemand hoe de route naar het instructeursdiploma precies gaat? Oftewel hoe/wat/waar? Misschien heeft iemand niet voor de hand liggende linkjes met veel informatie?