Ik heb even een paar vragen omdat sommige dingen voor mij nog een beetje onduidelijk zijn.
zijn de Klasses: BB, B, L, M, Z, ZZl, ZZZ, lichte tour, zware tour en dan grand prix?
en dan heb je ook nog wedstrijdrubrieken: Pony's, Children, Junioren, Young riders, U25.
- Hoe zit dat met de rubrieken? behoor je tot bv de pony's als je gewoon op een pony rijd? of zit dat anders?
- als je bij de inschalingstabel kijkt, zie je bv staan:
paard: Z2, maar ook paard: Z2 (2x). wat word bedoeld met die 2x?
- Als je bv regio/landelijke kampioenschappen wilt rijden, moet je dan meedoen aan de selectie wedstrijden? en vanaf welk niveau gaan bv de kampioenschappen? al vanaf de B, of pas Z.
- Als je een regiokampioen schap hebt gewoonen, kan je dan meteen door naar landelijke kampioen schappen? of heb je daar ook weer selectie wedstrijden voor? en zoja, kan je dan in een keer medoen aan selectie wedstrijd voor landelijk kampioenschap of MOET je eerst regiokampioenschap gereden hebben?
- Zijn er ook mensen die bv ZZ-zwaar rijden maar nog nooit een kampioenschap hebben gereden of is dat niet mogelijk?
- Als je je inschrijft voor een wedstrijd, heb je dan meteen dat je 2 proeven kan rijden? of moet je dat dan aangeven? Is het dan als je 1 proef rijd dat inschrijfgeld €10 is, en 2 proeven €20?
- Zijn er altijd prijsuitreikingen of niet?
sorry voor de veeele vragen haha! Ik hoop dat er iemand is die wat antwoorden kan geven dat het allemaal wat duidelijker word
Veel succes iedereen met de meetmomenten atm!