Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Relaxed schreef:Daarbij, dat een training thuis goed gaat wil niet zeggen dat het op wedstrijd ook meteen lukt.. L2 met een 5 jarige zonder wedstrijdervaring is best pittig
Kabayo schreef:Relaxed schreef:Daarbij, dat een training thuis goed gaat wil niet zeggen dat het op wedstrijd ook meteen lukt.. L2 met een 5 jarige zonder wedstrijdervaring is best pittig
Dankje voor je advies. Maar ik ben best bekend op wedstrijden. Dit komt allemaal wel goed! En ik hoef heus niet thuis te komen met een oranje rozet zoals de meeste wedstrijd ruiters!
Maar dat is een andere discussie
ze zal vast weten waar ze mee bezig is.Kabayo schreef:Relaxed schreef:Daarbij, dat een training thuis goed gaat wil niet zeggen dat het op wedstrijd ook meteen lukt.. L2 met een 5 jarige zonder wedstrijdervaring is best pittig
Dankje voor je advies. Maar ik ben best bekend op wedstrijden. Dit komt allemaal wel goed! En ik hoef heus niet thuis te komen met een oranje rozet zoals de meeste wedstrijd ruiters!