Hoe telefoon meenemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:43

Marloes_92 schreef:
Ik heb tegenwoordig dit tasje mee voor mijn telefoon als ik op buitenrit ga. Super handig en kost bijna niets.

https://www.action.com/nl-nl/p/sportrie ... euptasje-/

Geen last van tijdens het rijden en je kan je telefoon er ook nog makkelijk uithalen en indoen, mocht je hem nodig hebben voor navigatie oid.

Die kwam ik eerder deze week ook tegen bij de Action. Ik had zo’n andere van daar, die elastische met twee zakjes, maar dat was ontzettend klooien om m’n telefoon erin en eruit te doen tijdens het rijden. Ik had het vakje met m’n telefoon op m’n rug, want op m’n buik schudde het alle kanten op en dat rijdt gewoon vervelend.
Die uit de link heb ik nu een keer gebruikt, ook op m’n rug en dat ging makkelijker met in en uithalen. Ik wil ‘m nog op m’n buik testen en dan evt een ander hoesje voor m’n telefoon halen (heb nu zo’n ‘boekje’ zeg maar en dan zou een bumper handiger zijn), zodat het doorzichtige stukje ook nut heeft.

Hagel
Berichten: 154
Geregistreerd: 21-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 08:44

Marloes_92 schreef:
Ik heb tegenwoordig dit tasje mee voor mijn telefoon als ik op buitenrit ga. Super handig en kost bijna niets.

https://www.action.com/nl-nl/p/sportrie ... euptasje-/

Geen last van tijdens het rijden en je kan je telefoon er ook nog makkelijk uithalen en indoen, mocht je hem nodig hebben voor navigatie oid.


Deze is ideaal! Heel fijn en elastisch, ongeveer alles past erin. :D

Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:53

Marloes_92 schreef:
Ik heb tegenwoordig dit tasje mee voor mijn telefoon als ik op buitenrit ga. Super handig en kost bijna niets.

https://www.action.com/nl-nl/p/sportrie ... euptasje-/

Geen last van tijdens het rijden en je kan je telefoon er ook nog makkelijk uithalen en indoen, mocht je hem nodig hebben voor navigatie oid.


Dit tasje heb ik ook gehad, was na tien keer gebruiken al stuk, ritsje doet het niet meer. Geen aanrader dus..
Ik ben fan van die hardloopriemen die meerekken naar het formaat van je telefoon

xJoJo

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:58

Ik heb zo’n hoesje waar je je telefoon in kan steken. En dat hoesje heeft lusjes waar je je riem doorheen kan halen. Die heb ik dan achterop zitten zeg maar. Werkt super. Klappert niet en zit stevig vast.

Cinnepin

Berichten: 8960
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:04

Ik heb ook een heuptasje om, en als ik wat langer weg ben, zit er ook een flesje water in

Hutcherson

Berichten: 7429
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:33

bij action hadden ze ooit van die soort riemen met een klein zakje eraan. Dus eigenlijk heb je niet meer om dan de riem.. En daar past telefoon in. Kun je onder je kleren dragen. ziet niemand.

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 11:51

Afbeelding

Ik heb gewoon een heel fancy leren tasje voor aan mijn riem van Dada sport. :))

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:06

Ik heb een riemtasje van Dabo Design en een simpel heuptasje wat ik ergens bij gekregen heb.

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:12

Achterom schreef:
Allejandro schreef:
In mijn bh. Net als mijn ID kaart en pinpas trouwens. :-)

Die hoor ik vaker, maar serieus: hoe dan? Ik zou niet weten waar ik dat ding zou moeten laten :n

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich dit afvraagt.

Sure_lee

Berichten: 10425
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:16

Haha mijn moeder doet dat ook.
Die heeft echt een flinke voorgevel. Zie je niks van. Maar mijn telefoon is groter dan mijn tiet... dus dat kan echt niet!

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:21

Ik was gisteren in de Efteling, er stond een vrouw voor me En ik dacht wat heeft die haar tepel op een rare plek :wow:
Draaide ze zich om was het haar telefoon _O-

Denise_Storm

Berichten: 2374
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:22


MarliesV

Berichten: 15241
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 12:58

Ik heb ook van Dabo zo'n tasje voor om je middel. Elastiek door de lussen van je rijbroek of als ik een legging aan heb gewoon om mijn middel. Shirt er over en klaar.

Voor water heb ik houders aan het zadel waar een bidon in kan.

chanouk_2000

Berichten: 13
Geregistreerd: 15-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:43


Bagheera_206

Berichten: 25914
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:47

Hilli schreef:
Achterom schreef:
Die hoor ik vaker, maar serieus: hoe dan? Ik zou niet weten waar ik dat ding zou moeten laten :n

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich dit afvraagt.


Hier dus ook echt niet mogelijk... _O-

Als telefoon niet in broekzak past dan idd maar heuptasje. Ik heb ook zo een soort van minimaal heuptasje en een soort van gewoon heuptasje. Ziet er totaal niet uit, maar ja wel handig als telefoon mee kan. :D

pol013

Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:53

Nessie schreef:
Ik heb ook alleen maar rijleggings met een vakje op je bovenbeen voor een telefoon.


Dit! By far de beste oplossing.

Ik heb alle andere methoden gebruikt:
- in bh of broekzak: telefoon nat van het zweet en nog steeds kans om te verliezen
- heuptasje of armband. Werkt aardig maar draagt toch net niet helemaal fijn. En ik moet dat ding iedere keer gaan zoeken. En Als je even je telefoon nodig hebt is het een beetje (tot veel) gepiel om hem weer terug te frotten.

Rijlegging met telefoonzakje op je bovenbeen is echt de meest ideale tot nu toe.
En het hoeft niet overdreven te zijn om een nieuwe broek te kope nvoor je telefoon. Kan al vanaf 20 euro: https://www.decathlon.nl/p/rijlegging-v ... 88&c=BLAUW

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:58

Ik heb een legging met telefoonzakje en dat is heel fijn. Voor mijn rijbroeken (heb er toevallig een waar hij makkelijk in de achterzak past) heb ik een leren hoesje die je om een riem kan doen, werkt ook perfect.

Trieneke
Berichten: 192
Geregistreerd: 10-01-05
Woonplaats: Duitsland

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:24

Ik gebruik al jaren een telefoontasje van Dabo design voor om je onderbeen. Werkt heel goed en is waterdicht.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:47


Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:54

Met wat kouder weer heb ik een dunne shoftshell jas aan waar zakken met ritsen in zitten. Met warm weer heb ik een broek (geen rijbroek, gewoon een skinny jeans van Bershka van €10) met zakken op de bovenbenen. Super handig en fijn is die broek!

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:11

Overdag buiten heb ik mijn telefoon in mn achterzak als ik jeans draag en in een beenzakje als ik een worker aan heb.

Maar ik blijf bewust zo klein mogelijke telefoons kopen. Heb dus een Nokia 1. Wel groter weer dan de samsung s4 mini, de htc en daarvoor de piep kleine ericsson, maar wil niet zo een mega ding.

Mijn scherm is wel gebroken. Heb een harde achterkant en een scherm vel erop, maar gaat alsnog wel kapot.

Met rijden leg ik hem neer. Maar naar buiten wil ik hem mee hebben. heb een slazenger tasje van de Action. Maar wilde ook water mee kunnen nemen.

Voorheen had ik een leren hoesje met klip voor aan de riem of broekband. Maar die was voor een kleinere telefoon. Zijn wel stevig en je pakt je telefoon wel snel en makkelijk.

Die van slazenger zoals ik nu heb kan op de huid wel wat zweterig worden, dus moet je wel wat mee oppassen als je scherm vochtig wordt als het echt heet weer is.

Cowgirl store heeft ook mooie, stevige heuptasjes.

Sassenach

Berichten: 90
Geregistreerd: 27-02-18
Woonplaats: Stiensgea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:16

Ik vind het lastig. Heb zelf inderdaad een legging waar je telefoon in kan, maar ik vind het zelf behoorlijk riskant? Heb het idee dat ik hem elk moment kan verliezen.


Wanneer ik in de bak rij, leg ik hem aan de zijkant op een verhoging neer.

knollentuin
Berichten: 10404
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:24


Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:37

Ik deed mijn telefoon altijd in mijn zadeltas of bij mijn bh, tenzij het in mijn broek/jaszakken kon.

Als je, je telefoon alleen meeneemt voor nood kun je eventueel ook gewoon een telefoontje kopen met een prepaid simkaart. Kende iemand die altijd een oud model meenam omdat hij toch alleen maar voor nood mee ging.

MarjanB

Berichten: 16551
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Hoe telefoon meenemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:04

Ik heb gewoon nog een oude telefoon :') die past overal nog in. Is stuiter proof (heeft de trap al overleefd) en werkt nog prima.

Maar goed ik moet ook ooit een nieuwe en denk dat ik dan m’n documenten tasje van de Hema pak. Die is heel dun en kan je gewoon om je middel doen.