Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Marianne1975 schreef:Oh jammer dat je verder geen info hebt over haar.
Ik heb wel via de Britse Appaloosa Socaity haar nummer kunnen achterhalen.
Ze is vanaf 2016 geregistreerd onder de naam Marbella.
Het is voor hun vreemd waarom ze een nieuw paspoort heeft gekregen.
Ze is inderdaad een hele lieve dame. Maar ook wel angstig. Vandaar de vraag of iemand haar kent.
Ze is niet goed ingereden. Kent weinig. Alleen stappen en draf. Galop vind ze lastig. Ik ga binnen kort verhuizen naar een boerderij waar ik alles vanaf de basis met haar ga opbouwen. Nu mag ze nog lekker niks doen en af toe ff aan de wandel. Ik woon vlakbij een strandje (nu nog). En heb nog een mini shetje bij haar staan.
Ze heeft onlangs een hele grote Oedeem onder de buik gehad nadat ik haar gereden had in het bos. Het heeft 8 weken geduurd voordat het weg was. 2x de Osteopaat en dierenarts erbij gehad. Maar is en blijft een raadsel waar het vandaan kwam. Ik hoop alleen niet dat haar het hart is. Dierenarts kon geen onregelmatigheden constateren.
Jouw Tinker ken ik niet. Maar ik weet wel dat best veel Tinkers moeite hebben met de galop.
Al met al heb ik er tot nu toe nog niet veel aan gehad wat rijden betreft. Ik ben erg voorzichtig met haar. Heb toch ook wel idee dat ze veel heeft meegemaakt helaas. [ [url=m/HnyoJp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HnyoJp.jpg]Afbeelding[/url] ]