[EG]Gezocht vorige eigenaar Tinker Daisy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marianne1975

[EG]Gezocht vorige eigenaar Tinker Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 14:11

Ik ben op zoek naar iemand die Tinker Daisy kent en wat haar achtergrond is.
Ik heb haar gekocht bij Stal Meerveld in Kockengen. Echter kon Sander Meerveld mij niets vertellen over haar achtergrond. Alleen dat ze op 15-06-2006 is geboren in Engeland.
Is er iemand die haar herkend? En weet waar ze gestaan heeft, zodat ik wat meer achtergrond informatie van haar te weten kan komen.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 13-06-20 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Marianne1975

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 14:14

Ik probeer een foto te sturen. Hoop dat het lukt.

AbbyPluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:00

Helaas geen informatie over deze Tinker dame, maar ik heb haar vorig jaar ook bezocht bij Sander Meerveld. Wat een lieve, rustige merrie! Ik vond haar iets te klein, maar deze grijze Tinker is mij altijd bijgebleven. Uiteindelijk werd ik verliefd op een Tinker die nog kleiner is dan Daisy! Haha! Heb je al meer achtergond informatie over haar inmiddels? Groeten, Anna

AbbyPluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:15

Afbeelding

Marianne1975

Re: [EG]Gezocht vorige eigenaar Tinker Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 15:01

Oh jammer dat je verder geen info hebt over haar.
Ik heb wel via de Britse Appaloosa Socaity haar nummer kunnen achterhalen.
Ze is vanaf 2016 geregistreerd onder de naam Marbella.
Het is voor hun vreemd waarom ze een nieuw paspoort heeft gekregen.

Ze is inderdaad een hele lieve dame. Maar ook wel angstig. Vandaar de vraag of iemand haar kent.
Ze is niet goed ingereden. Kent weinig. Alleen stappen en draf. Galop vind ze lastig. Ik ga binnen kort verhuizen naar een boerderij waar ik alles vanaf de basis met haar ga opbouwen. Nu mag ze nog lekker niks doen en af toe ff aan de wandel. Ik woon vlakbij een strandje (nu nog). En heb nog een mini shetje bij haar staan.
Ze heeft onlangs een hele grote Oedeem onder de buik gehad nadat ik haar gereden had in het bos. Het heeft 8 weken geduurd voordat het weg was. 2x de Osteopaat en dierenarts erbij gehad. Maar is en blijft een raadsel waar het vandaan kwam. Ik hoop alleen niet dat haar het hart is. Dierenarts kon geen onregelmatigheden constateren.

Al met al heb ik er tot nu toe nog niet veel aan gehad wat rijden betreft. Ik ben erg voorzichtig met haar. Heb toch ook wel idee dat ze veel heeft meegemaakt helaas. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:32

Marianne1975 schreef:
Oh jammer dat je verder geen info hebt over haar.
Ik heb wel via de Britse Appaloosa Socaity haar nummer kunnen achterhalen.
Ze is vanaf 2016 geregistreerd onder de naam Marbella.
Het is voor hun vreemd waarom ze een nieuw paspoort heeft gekregen.

Ze is inderdaad een hele lieve dame. Maar ook wel angstig. Vandaar de vraag of iemand haar kent.
Ze is niet goed ingereden. Kent weinig. Alleen stappen en draf. Galop vind ze lastig. Ik ga binnen kort verhuizen naar een boerderij waar ik alles vanaf de basis met haar ga opbouwen. Nu mag ze nog lekker niks doen en af toe ff aan de wandel. Ik woon vlakbij een strandje (nu nog). En heb nog een mini shetje bij haar staan.
Ze heeft onlangs een hele grote Oedeem onder de buik gehad nadat ik haar gereden had in het bos. Het heeft 8 weken geduurd voordat het weg was. 2x de Osteopaat en dierenarts erbij gehad. Maar is en blijft een raadsel waar het vandaan kwam. Ik hoop alleen niet dat haar het hart is. Dierenarts kon geen onregelmatigheden constateren.
Jouw Tinker ken ik niet. Maar ik weet wel dat best veel Tinkers moeite hebben met de galop.
Al met al heb ik er tot nu toe nog niet veel aan gehad wat rijden betreft. Ik ben erg voorzichtig met haar. Heb toch ook wel idee dat ze veel heeft meegemaakt helaas. [ [url=m/HnyoJp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HnyoJp.jpg]Afbeelding[/url] ]

anjali

Re: [EG]Gezocht vorige eigenaar Tinker Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:33

Mijn post ging helemaal verkeerd! Ik wilde alleen zeggen dat best veel Tinkers moeite hebben met de galop.Dat is niets bijzonders!