Hey kan iemand me helpen? Ik wil op Agradi een rijbroek bestellen maar had nog enkele vragen daarbij. Ik heb agradi een mail gestuurd maar het duurt enorm lang vooraleer ik een antwoord ontvang. Ik heb het namelijk niet gemakkelijk met rijbroeken te vinden omdat ik een smalle taille heb, 34, en heel lange benen. De broeken van LaValentio zijn voor mij te kort. Daarom ben ik best wel dringend opzoek naar een nieuwe aan een deftige prijs (max 110€). Weet iemand welk merk ik kan nemen waarbij mijn broek lang genoeg zal zijn? Alvast enorm bedankt! Groetjesss Margaux
ratzel
Geplaatst: 09-06-20 18:04
Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Broeken die haar mooi passen zijn die van easy rider (Eurostar) 89,95 bij Ej. En met 25% korting helemaal leuk!
Oh dat is lastig! Ik bestel zelf ook altijd mijn broeken op agradi, een erg fijne site. Heb ook ooit een x een broek gekocht bij de decathlon, zat ook erg fijn en is wat meer elastisch. Dus eventueel een aanrader. Succes met zoeken!
MiniMaxi
Geplaatst: 09-06-20 20:55
Ik heb zelf ook erg lange benen lengte 36 soms 38 en heb nu een hele fijne van PK en de broeken van Montar vallen ook erg fijn. Vooral de high waist.
Boven budget en niet via Agradi te bestellen... Maar Ik ben echt onwijs blij met mijn Montar Molly (highwaist). Ik heb 'm via EJ besteld en die zit echt als gegoten. Hij is 149 euro, maar EJ heeft heel regelmatig 21%/25% korting is 'ie toch weer wat betaalbaarder.
Zoek naar lengtematen, Pikeur en Eurostar hebben deze sowieso. Je lengtemaat is je confectiemaat x2
poes
Geplaatst: 09-06-20 21:45
Die zijn ook nog kort. Echt zever die lengtematen. Als je lengtemaat 36-38 hebt is het gewoon zoeken naar een broek die onderaan niet te nauw is zodat die omhoog kan over je kuit en je er bij neer leggen dat ze altijd te kort zijn. Echt om bij te huilen.
Mijn ervaring is dat Pikeur lengtemaat 72 toch behoorlijk goed zit bij mij, terwijl werkelijk alle andere broeken die ik gepast heb tot halverwege mijn kuit komen. Heb zelf ook maat 34 met lange benen
Sja ze vallen langer dan veel andere broeken maar ze zijn bij mij echt nog wel te kort. Het zou wat zijn als ze eens gewoon rijbroeken in verschillende lengtematen zouden maken.
Probeer eens een mannenbroek. Zijn vaak net ff langer, zit alleen wat minder model in dan een damesbroek. Ik heb ook lange benen en de mannenbroeken passen toch echt een stuk beter qua lengte. Zijn alleen niet in de leuke kleurtjes te krijgen vaak