Buitenrit Eifel of eventueel Ardennen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

soesita

Buitenrit Eifel of eventueel Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 23:43

Ik zou graag met mijn dochters (11 en 14, beide basis ervaring paardrijden) een mooie buitenrit willen maken op betrouwbare, rustige paarden met fijne begeleiding. Vooral langzaam genieten en verzorgde, ervaren paarden zijn voor ons belangrijk. Omgeving Eifel of belgische Ardennen. Graag western maar niet noodzakelijk.
Heeft iemand tips of ervaringen?

NZ92

Re: Buitenrit Eifel of eventueel Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 17:04

Kijk eens bij www.villalesolivettes.be super betrouwbare paarden! Een speciaal type ras wat uitstekend geschikt is voor in de Ardennen. Geen western, maar wel de quichard zadels wat lijkt op een westernzadel!
Geef even aan dat je een rustige rit wil, de eigenaresse past alles aan op jullie niveau!

RonG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:19

Of bij deze : piets-adventure-trail.de/ jaren geleden een super weekend bij hem gehad .

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-20 16:41

RonG schreef:
Of bij deze : piets-adventure-trail.de/ jaren geleden een super weekend bij hem gehad .

Ja, die had ik ook al gevonden en dat ziet er inderdaad leuk uit. Goed om te lezen dat je er een positieve ervaring had. Grote kans dat die het wordt...

HopeDreamer

Re: Buitenrit Eifel of eventueel Ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:49

El Rancho Criollo in Maubert-Fontaine in de Ardennen is echt een aanrader, top tijd gehad!