[EG] L’Espoir Loxley (L’Espoir x Rodhiamant) Oldenburger

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moosje

[EG] L’Espoir Loxley (L’Espoir x Rodhiamant) Oldenburger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 22:40

Op verzoek van de eigenaresse:

“Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus hoop dat iemand weet of ik dit in een bepaalde fb groep kan plaatsen ook..

Ik zou graag in contact komen met de oude eigenaar van mijn merrie l’espoir loxley (l’espoir x rodhiamant) oldenburger merrie.
Ze is 1,68 hoog en donkerbruin zonder aftekeningen.

Het lijkt alsof zij toch wel een soort van in dezelfde buurt is geweest van 2013 tm 2019. Namelijk vanaf november 2013 in Alteveen (daarvoor 3 jaar in Duitsland bij de fokker in drantum) en in 2014 in Garijp (Garyp) en vanaf 2017 in Hoogkerk en november 2019 staat er weer Alteveen, dit kan 1 eigenaar zijn geweest... of ze is geënt op een kliniek in de buurt, daarvan zie in de naam staan dierenarts K. De Vries in Midwolde, en 1 keer aan het einde paarden arts Jorre. Deze informatie vond ik in het paspoort.

Kent iemand mijn merrie dan zou ik graag met diegene in contact komen! Ze is nu 10 jaar oud en bij de vorige eigenaar Z1 met 1 winstpunt gelopen. Het lijkt me heel lief als iedereen dit wil delen ik ben gewoon vooral heel nieuwsgierig naar haar verleden.. dus hopen dat ik deze persoon of personen kan vinden “