band

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saartjuh__08

band

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:38

hoi :# hoe vorm je een geode band met een paard
mijn vriendin had het idee om een join up te doen maar dat ging niet erg goed en toen werd de pony boos -O- :( maar nu gaan we het nog een keer proberen. maar hoe kan je anders een goede band maken :\

x laura :)

Anoniem

Re: band

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:40

Grondwerk, poetsen knuffelen vetrouwen winnen. En doorzetten, niet opgeven. Want net als een vriendschap gaat een band met een paard met ups and downs.

Snoopysnoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:41

Sorry hoor, maar waarom ga je een join-up doen als je er niks van weet? Nu maak je er veel meer mee kapot dan dat je er goed aan doet. Doe het aub niet nog een keer.

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:41

maar op de manege moge we geen grondwerk doen dus doen we alleen dingen in de stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:44

saartjuh__08 schreef:
maar op de manege moge we geen grondwerk doen dus doen we alleen dingen in de stal

Dan doe je helemaal niets. Manege pony's kun je geen band mee opbouwen. Omdat ze niet eenkennig zijn. Eenkennige paarden, of een eigen paard/pony kun je wel een band mee opbouwen. Maar deze zien ook geen tientallen kinderen per dag voorbij stuiteren.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:46

saartjuh__08 schreef:

Hoe heb je dan een joinup gedaan? >;)

Ik TEM even...

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:47

dat is niet waar want mijn lievelingspony saartje daar heb ik wel een band mee <3
maar deze pony doet bijterig.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:47

Join up in de stal met een manegepony? Je bedoelt het vast goed, maar stop daar ajb heel snel mee! Ik zou ook verbaasd zijn als dat mag van de manege? Zo krijg je een pony dus compleet vals en onbetrouwbaar.

Zet een advertentie dat je les bij iemand zoekt, dan kan je het gewoon goed leren :)

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:48

luca03 in de stal die zijn best groot en het is een kleine pony dus dat kan bestt

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:49

en manon en ander meisje op de manege doet dat ook met haar verzorgpaardje en dat gaat heel goed

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:51

Ik hoop zo dat dit een troll-account is :')
Maar voor het geval dit niet is: je doet meer kwaad dan goed zo en bouwt zeker geen band op met een paard. Zoek eventueel een verzorgpony onder wat begeleiding, doe geen join-ups en heb gewoon geduld. Met een manege paard is een band opbouwen nauwelijks mogelijk, tenzij je dagelijks komt en jij de enige bent die er voor zorgt.

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:55

DAT KAN WEL maar deze is heel zuur hij jaagt ook achter de kat aan als die in het weiland komt en de grotere paarden vooral lambik het is gewoon deze

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:57

Als je een joinup in een stal doet wordt de pony alleen maar zuurder. Zou me niks verbazen als die je er uiteindelijk echt uit trapt.
Bij een goede join up moet de pony kunnen rennen en dat kan in geen enkele stal.
Je lijkt jong en enthousiast, maar alsjeblieft, trap op de rem, en echt, ga iets anders doen...

Snoopysnoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:01

saartjuh__08 schreef:
DAT KAN WEL maar deze is heel zuur hij jaagt ook achter de kat aan als die in het weiland komt en de grotere paarden vooral lambik het is gewoon deze

Waarom vraag je überhaupt hulp als je geen hulp wil?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:01

Voor een join-up heb je heel wat meer ruimte nodig dan een stal (plus bakken met paardenervaring, maar dat is een ander verhaal). Ik weet niet wat jij, manon en dat andere meisje met die pony's doen, maar het is in elk geval geen join-up. Bovendien is bij een zure manegepony in de stal gaan lopen kloten best gevaarlijk. Je zult niet de eerste zijn die een knauw krijgt omdat de pony het terecht zat is. Niet meer doen dus, anders lig jij straks in de kreukels en zit de manege-eigenaar met een 'onbetrouwbare' pony waar niemand meer iets mee wil/durft te doen!

Zoals gezegd, een echte band bouw je op met een paardje dat van jou is, of waar jij alleen voor zorgt. Je kunt dus beter op zoek naar een verzorgpony en daar lekker mee gaan tutten, wandelen, poetsen, longeren, liefst onder begeleiding van de eigenaar. Daar leer je heel veel van, en op een gegeven moment (geduld! is het toverwoord) krijg je dan inderdaad een band met dat paardje :)

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 14:02

hij trapte ook naar marijke en mij en toen zijn we weg gegaan

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 14:03

en manon is geen vriendin van mij

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 14:03

manon is een stuk uoder dan ons en een betweter

kitsunemimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:06

Ik dacht dat de scholen weer open waren inmiddels?

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 14:09

ja continu rooster

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:13

Waarom denk je dat jij een band hebt met die pony dan?
Een join up in een stal is onmogelijk en daarnaast als je niet weet hoe het goed moet, kan je het beter laten. Je kan paarden daarmee zeer gefrustreerd maken.
Denk dat die zure pony gewoon rust wil ipv tiener meisjes om zich heen

saartjuh__08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 14:19

niet met deze nog wel met saartje want saartje luistert altijd heel goed naar mij en niet naar andere mensen <3 behalve als ze schrikt dan gaat ze bokken en rennen :( dat word ze een beetje gek 8)7 ben een keer tegen de bakrand gelanceert

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 14:42

Zoveelste pennytopic van deze TS. Ergens geloof ik nog dat dit nog een echt account is ook, al gaat ze voor zo,n jong iemand dan wel erg laat naar bed doordeweeks.

Mocht dit echt zijn, lees dit over een paar jaar nog eens terug. Je schaamt je dood...

Al vermoed ik een trolacount en hoop ik dat je nu een paar dagen lol hebt gehad en dat de modjes hier wat mee kunnen.

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 15:32

And the saga continues :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 15:44

Als dit geen trolaccount is: ik kan het je alleen maar afraden om een join-up in de stal te doen. Je kan misschien aan je instructeur vragen wat je wel met de pony mag en kan doen in de stal! :D