Hoi ik vroeg mij af of er mensen zijn die weten of je kan mennen in het Reichswald.
Ik heb een shetlander en wij staan heel dicht bij het Reichswald aan de kant van grafwegener en ik wil graag met hem het bos in als hij voor de kar kan alleen vraag ik me dus af of het wel verstandig is. omdat je moet betalen om daar te paard te zijn wil ik er dus wel zeker van zijn.
Binnen kort wil ik nog met mijn moeder langs het ruiterpad lopen om te kijken hoe de routen nou echt gaat maar ik dacht misschien zijn er wel Bokkers met ervaring.
Sorry als het bericht vol zit met spel fouten ik heb Dyslexie.
Je hebt daar, bij grafwegen, best brede paden. Als je dan aan de linker kant van de karterspielerweg blijft, moet het mogelijk zijn. Enige nadeel is wel dat er veel stenen op de paden liggen. De rechterkant( Nederlandse kant) zou ik dan niet nemen. Daar zijn de paden een stuk smaller.
Benita
Geplaatst: 17-05-20 21:22
Je mag niet met paard en koets/ sulky oid in het Reichswald. Je mag wel rijdend op het paard, of lopen naast het paard in het Reichswald.
Krtek
Geplaatst: 19-05-20 19:05
Benita schreef:
Je mag niet met paard en koets/ sulky oid in het Reichswald. Je mag wel rijdend op het paard, of lopen naast het paard in het Reichswald.
Oh dat wist ik niet eens! Geen wonder dat ik ze nooit tegen kom
tess_xb
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-20 13:01
Benita schreef:
Dank je wel voor je antwoord zelf vindt ik het namelijk erg onduidelijk of het nou wel of niet mocht