Maartje1990 schreef:Je kunt toch "gewoon" dressuur starten?
Het is voorlopig nog niet de bedoeling om wedstrijden te gaan rijden, ook dressuurproefjes filmen hoeft niet! 
Het gaat mij er om dat ik 'n factuur krijg van 'iets' waar ik op dit moment (al was dat dus niet de bedoeling) geen gebruik van kan maken. Gezien het feit dat dit dus een rekening is van startpassen voor meerdere paarden van meer dan €100,- per stuk, had ik gehoopt dat de KNHS hier ons misschien in tegemoet zou komen óf bijvoorbeeld uitgesteld had tot er weer de mogelijkheid is om op wedstrijd te gaan.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik ben zelf te laat met het afmelden van de startpassen, omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat dit door de KNHS allemaal geregeld zou zijn i.v.m. corona, maar omdat er nu überhaupt de mogelijkheid niet is om op wedstrijd te gaan, vind ik het raar om de startkaarten automatisch te verlengen (denk ook aan dat niemand in deze periode een startkaart aan gaat vragen.
)
Andere organisaties/bedrijven, vragen bijvoorbeeld netjes of je het geld voor de niet geleverde diensten wilt doneren, maar de KNHS doet het ongevraagd.
Pattypaard schreef:Je wilt denk ik niet weten hoeveel leden met lidmaatschap maar zonder startkaart er zijn.
Lidmaatschap is echt nog een tussenstap voor een aantal dingen. Meen bijv. ook voor bijv. niet meer rijdende juryleden.
Ik denk heel veel en het lidmaatschap betalen is voor mij ook geen probleem. Die €30,- per jaar betaal ik graag en zeker omdat ik denk dat de KNHS hetop dit moment het ook wat zwaarder heeft, zoals de rest van de mensen welke met de paardensport hun geld moeten verdienen. Ik vind een factuur van een paar honderd euro alleen een ander verhaal.
Laatst bijgewerkt door Fifo op 30-04-20 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt