Ervaring gezocht eppeljeck rijlaarzen Lou

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Ervaring gezocht eppeljeck rijlaarzen Lou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-20 15:01

Hallo bokkers,

Ik ben op zoek naar ervaringen over eppeljeck eigenmerk rijlaarzen Lou. Het zijn nep leren laarzen.

Hoop op ervaringen

Groetjes Yenni

Esmee_RS

Re: Ervaring gezocht eppeljeck rijlaarzen Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:07

Zijn heerlijke laarzen! Ik reed er zo'n 3 keer per week mee, maar ze zijn nog steeds als nieuw. Loop er dan verder ook niet veel op rond. Alleen voor het rijden gebruik ik ze.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 15:41

Prima laarzen voor die prijs. Ik vind ze heerlijk zitten met rijden en lopen, alleen zweet je er wel sneller in.

E16B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:35

Ik heb de rijlaarzen wel eens gepast, heb maat 41 maar smalle kuiten voor mij waren het jammergenoeg niet de goede laarzen. Dus denk als je een grote voet en dunne kuit hebt dat hij niet zo goed zal passen....

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:09

Ik heb ze ook. Ze zitten heerlijk! Ik heb een normale kuit en de veters zitten op zijn straks (je kan ze eventueel losser maken en dan heb je nog veel speling).

Afbeelding

Afbeelding

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:26

Ik heb ze ook! Vind ze lekker zitten, maar ben een beetje huiverig voor hoe ze er na een paar keer rijden uit zien want ik heb nu al behoorlijke vouwen bij mijn voet. De veters kunnen inderdaad losser als je een grotere kuitmaat hebt, maar hou er dan wel rekening mee dat het leertje bovenaan natuurlijk niet groter wordt, dus of je er dan in past hangt een beetje af van de vorm van je kuit.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:30

Ik heb ze nu ruim een jaar denk ik, redelijk intensief gebruikt (4-5 keer per week) en ze beginnen nu wel echt te scheuren bij de voeten := Maar verder prima laarzen, zitten lekker! Krijg er wel gigantische zweetvoeten in :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:31

Vanillia schreef:
Ik heb ze ook! Vind ze lekker zitten, maar ben een beetje huiverig voor hoe ze er na een paar keer rijden uit zien want ik heb nu al behoorlijke vouwen bij mijn voet. De veters kunnen inderdaad losser als je een grotere kuitmaat hebt, maar hou er dan wel rekening mee dat het leertje bovenaan natuurlijk niet groter wordt, dus of je er dan in past hangt een beetje af van de vorm van je kuit.

Dit zijn de mijne. Heb ze dacht ik al ruim een jaar. En rijd we ook regelmatig mee. Sowieso 2 keer per week. (nu even niet, maar dit is de huidige staat na een jaar)

Afbeelding

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 11:33

-