Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurievc schreef:Stuur gerust een berichtje, dan geef ik graag meer uitleg over wat ik bied aan welke prijs. Ik maak paarden zadelmak en rij er ook door
Sofie1992 schreef:Laurievc schreef:Stuur gerust een berichtje, dan geef ik graag meer uitleg over wat ik bied aan welke prijs. Ik maak paarden zadelmak en rij er ook door
Nou was meer benieuwd waar je ongeveer aan moet denken. Zou het eventueel zelf kunnen, maar wil ook naar andere opties kijken dus benieuwd wat de prijzen hiervan gemiddeld zijn.
Zadelmak maken en eventueel doorrijden. Je kan nergens huidige prijzen vinden. Dus ben erg benieuwd.
just_kiki schreef:Hier (zuidwest nb) kreeg ik prijzen door van circa 600-1000 euro per maand.
Heb het uiteindelijk zelf gedaan met behulp van een handig iemand die er de eerste drie keer opklom. Dat koste me €35,- per keer.
just_kiki schreef:Hier (zuidwest nb) kreeg ik prijzen door van circa 600-1000 euro per maand.
Heb het uiteindelijk zelf gedaan met behulp van een handig iemand die er de eerste drie keer opklom. Dat koste me €35,- per keer.