Nu wil ik graag jullie mening waar de schuld ligt, want geen verzekering wil uitkeren en ik heb nu een advocaat ingeschakeld.
GRAAG, JULLIE MENING.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QuijoSavan schreef:Pfff, ik ben geen crossruimte, maar als er nergens staat dat je op eigen risico heen gaat dan hoort het toch vergoed te worden?
En dan heb ik het niet alleen over concoursen, maar dat is toch in het algemeen een regel/wet?
Bonte schreef:Maar hoe kon ik dit weten?????? stond nergens aangeven.
Wat moeten dan echt de leken in de paardensport die daar gewoon een dagje in het bos kwamen wandelen. Als het met hun zou gebeuren, dan zou dit toch ook ergens ondervallen???
Bonte"]
[quote="Biancaaaaa schreef:was dit toevallig in lisse????
Lielle schreef:Nou, zo heb ik in Wieringerwerf bijna een stel oude menskes overhoop gereden die gezellig een stukje aan het fietsen waren door het bos en geheel onschuldig in het crossparcours waren beland. Toevallig sneed ik de bocht af dus ik had er geen last van, maar ik was pislink op dat moment.
Maar in dit geval lijkt me dat de ruiter wettelijk aansprakelijk is, aangezien deze dus aanzienlijk van het parcours is afgeweken en jij er vanuit mocht gaan dat je daar veilig stond.