Ik zag dat Shires een interessante optie heeft en ben benieuwd of er mensen ervaring hebben hiermee?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sanet schreef:Dat is wel een nadeel, dat ze hem niet gewoon in zwart hebben, maar alleen in paars en knalblauw
Sanet schreef:Ik heb die hoofdkappen ook. Recent die DeLuxe gekocht.
Mijn merrie is gewoon heel snel geïrriteerd. En dit helpt een hoop voor haar. Als het echt heel erg is met vliegen, gebruik ik hem ook met rijden.
[ [url=m/CLCgFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
De DeLuxe
[ [url=m/33bxkT.jpg]Afbeelding[/url] ]
De gewone versie (al een jaar of 2-3 oud)

Sanet schreef:Ik heb voor mijn dames wel altijd de cob maat, en zelfs daar is het klittenband iets aan de krappe kant. Maar kleiner passen de oren er niet meer in
Ik heb de DeLuxe nog niet gewassen. Dus ik weet niet hoe goed die zich houdt. De kleur is wel wat hysterisch. Maar hij staat wel duidelijk verder van de ogen af. Met de gewone had ik nog wel eens dat in plaats van uitdeuken juist ging indeuken richting het oog. Dat heb ik met de DeLuxe nog niet gehad.
) heeft eczeem dus wil ik wel perse met oren. Anders wordt ze gek van de jeuk en schuurt ze heel de binnenkant van de oren kaal.