De manege waar ik rijd is helaas gesloten en begin het paardrijden nu toch wel enorm te missen.
Weet iemand een plek waar ik en buitenrit kan komen maken? (Ik ben bereid ervoor te betalen)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vosje98 schreef:Dit topic is absoluut niet bedoeld om negatieve reacties los te maken.
Ik snap dat de huidige omstandigheden niet ideaal zijn. Maar lijkt me dat het een stuk minder er is om in je eentje of met 2 mensen ergens een ritje te maken dan die groepen mensen die overal nog feestjes lopen te vieren.
Vosje98 schreef:Dit topic is absoluut niet bedoeld om negatieve reacties los te maken.
Ik snap dat de huidige omstandigheden niet ideaal zijn. Maar lijkt me dat het een stuk minder erg is om in je eentje of met 2 mensen ergens een ritje te maken dan die groepen mensen die overal nog feestjes lopen te vieren.
Mando schreef:Er mogen bij ons geen buitenstaanders op het erf alleen eigenaren.
Boetes en waarschuwingen zijn al uitgedeeld en ze zijn heel streng in de controle.
Ik snap echt niet dat je dit vraagt in deze tijd.
Ik wil ook zoveel ik mis ook dingen maar wat ook niet mis is een besmetting met corona en een ziekenhuisbed en het gevecht voor mijn leven.
yvje86 schreef:Misschien niet maar ziekenhuizen kunnen geen extra werk aan momenteel. Dus als jij nu van het gehuurde paard valt denk ik niet dat het ziekenhuis je blij zullen verwelkomen met een gebroken arm of een gekneusde grote teen oid.
Vosje98 schreef:yvje86 schreef:Misschien niet maar ziekenhuizen kunnen geen extra werk aan momenteel. Dus als jij nu van het gehuurde paard valt denk ik niet dat het ziekenhuis je blij zullen verwelkomen met een gebroken arm of een gekneusde grote teen oid.
Kunnen we net zo goed iedereen verbieden paard te rijden, fietsen, skeeleren of iets anders waarbij je kan vallen