Mijn aller eerste berichtje op bokt..
ik hoop heel erg dat hier iemand is die mij zou kunnen helpen.
Wij hebben 3 geweldige pony’s, en 1 daarvan is van mijn moeder. Onze Moonlight ze is een merrie van 25 jaar oud ( dus al een dame op leeftijd ) mijn moeder rijdt nog regelmatig op Moonlight en dat gaat ook prima.
Nou sinds ongeveer een paar maanden begon Moonlight met haar achterbenen tegen de stalmuur te trappen en maakt ze rare geluiden een soort van angstig gehinnik.
Ze bezeert zichzelf helemaal en heeft ook al aardig wat plekjes op haar benen. Buiten doet ze dit niet alleen binnen.
We hebben van alles geprobeerd om haar te laten stoppen haar negeren, haar straffen of haar belonen als ze het niet doet, maar niks heeft tot nu toe geholpen. Nou was Moonlight ook een beetje afgevallen en heeft ze sinds 2 weken nieuw voer voor oudere paarden ( ze is trouwens ook ontwormd ) en ze begint weer een beetje op gewicht te komen.
Wij hadden gehoopt dat dit het gene was wat haar dwars zat, maar ze doet het nog steeds..
Moonlight doet ook steeds rare dingen ze gooit haar hoofd omhoog en klapt weer ergens tegen aan.
Wij zijn een beetje ten einde raad en we weten niet meer wat we moeten doen wij willen onze lieve Moonlight graag helpen, maar we weten niet meer hoe.
Ik hoop dat hier iemand is met een idee waar dit gedrag vandaan komt.
Groetjes Daisy!