Welke kleding bij een maatje meer?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annet73

Welke kleding bij een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-20 06:24

Zit èn lekker (belangrijkste!) èn kleedt ook nog eens af.
Het is echt alleen mijn buik, voor de rest ben ik slank. En ik stoor me er echt aan tijdens het paardrijden. Als ik in de spiegel kijk valt die buik zo op |(
Hebben jullie tips voor bepaalde merken of modellen waarbij die buik minder opvalt?

ynekes

Re: Welke kleding bij een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 06:34

De pikeur rijbroek met hoge taille kleedt hecht heel mooi af. Hier ben ik heel blij mee! Ik kijk qua rijbroek altijd naar de taillehoogte. En niet te veel accenten, dat trekt de aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 06:37

Spiegel weghalen of bedekken? :D

Ik merk bij gewone broeken dat een hoge taille bij mij meer afkleed. Voor paardrijbroeken zal hetzelfde gelden. (En een hoge taille van stevige stof die goed past, geeft mij ook nog steun in het rechtop zitten ;) )

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-20 06:46

Dat zijn tips waar ik wat mee kan.
Heb voor de winter wel zo’n rijbroek, merk geen idee, maar voor de zomer moet ik sowieso een andere aanschaffen.
En qua shirts cq bovenkleding? Ik heb nu het gevoel dat alles wat ik aantrek een soort van op mijn buik ‘plakt’. En dat is nou juist niet wat ik wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 06:46

Hoge taille inderdaad. En die zijn er best veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 06:47

Annet73 schreef:
Dat zijn tips waar ik wat mee kan.
Heb voor de winter wel zo’n rijbroek, merk geen idee, maar voor de zomer moet ik sowieso een andere aanschaffen.
En qua shirts cq bovenkleding? Ik heb nu het gevoel dat alles wat ik aantrek een soort van op mijn buik ‘plakt’. En dat is nou juist niet wat ik wil.

Ik heb base layers en een ej poloshirt en die zijn van sportstof dus die plakken niet.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:25

Ik heb zo'n rij legging van harry's horse, die heeft een giga hoge taille, die trek je bijna op tot je oksels haha, geweldig!
Misschien beeetje warm, maar weg is je buik haha :-D
qua shirts trek ik altijd een wijd shirt aan wat over de billen valt, of in elk geval tot halverwege de billen :-)

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:35

Dabo schreef:
Ik heb zo'n rij legging van harry's horse, die heeft een giga hoge taille, die trek je bijna op tot je oksels haha, geweldig!
Misschien beeetje warm, maar weg is je buik haha :-D
qua shirts trek ik altijd een wijd shirt aan wat over de billen valt, of in elk geval tot halverwege de billen :-)

Ik denk dat ik dezelfde rijlegging heb, ook van Harry's Horse, fijne legging met veel bewegingsvrijheid.