Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

xAnthea schreef:Maar ze heeft ongelijk, dat kan ik natuurlijk nu wel makkelijk zeggen maar ik heb altijd even veel als haar gedaan.
Zij is onlangs met verbouwingen aan haar huis begonnen waardoor ze weinig tijd had, in tegenstelling tot haar toon ik daar wel gewoon begrip voor en heb ik het op mij genomen. Het is geven en nemen maar zij wilt weinig geven en dat frustreert mij enorm. Ik ben altijd de slechte geweest in heel het verhaal terwijl de mensen die mij kennen weten dat ik altijd voor iedereen goed wil doen. Ik wou voor mijn pony een fijne plek houden tot zijn dood, dan ga ik het echt niet zelf zoeken om niks meer te doen zodat ik weg zou moeten...
KimD schreef:Ik vraag me wel oprecht af of ze je nu zomaar op straat mag zetten. Want volgens mij mogen in België geen paarden vervoerd worden tenzij strikt noodzakelijk.
Ik meen zoiets in een ander topic gelezen te hebben.
Lara_Silver schreef:xAnthea schreef:Maar ze heeft ongelijk, dat kan ik natuurlijk nu wel makkelijk zeggen maar ik heb altijd even veel als haar gedaan.
Zij is onlangs met verbouwingen aan haar huis begonnen waardoor ze weinig tijd had, in tegenstelling tot haar toon ik daar wel gewoon begrip voor en heb ik het op mij genomen. Het is geven en nemen maar zij wilt weinig geven en dat frustreert mij enorm. Ik ben altijd de slechte geweest in heel het verhaal terwijl de mensen die mij kennen weten dat ik altijd voor iedereen goed wil doen. Ik wou voor mijn pony een fijne plek houden tot zijn dood, dan ga ik het echt niet zelf zoeken om niks meer te doen zodat ik weg zou moeten...
Zoals ik het lees niet, en hebben de frustraties van haar kant zich opgehoopt; eerst heel weinig mesten alhoewel dit wel de afspraak was, toen geen hooi meer. Sommige mensen hebben veel inlevingsvermogen en anderen heel weinig.
Ik stond eerst op volpension op een stal en was in mijn eindexamenjaar, ik heb door tijdgebrek toen mijn pony heel weinig gereden maar kreeg alles wat hij nodig had. Ik heb toen heel veel verwijten gehad van de stalhoudster, dat ze dat niet vond kunnen. = weinig inlevingsvermogen.
Nu staat hij op een andere stal, op volpension en deze winter heb ik er 5 maanden niet op gezeten vanwege een nare ervaring met hem laatste herfst en zij vond het hartstikke prima. = veel inlevingsvermogen.
Al met al zelfs als je je in alle bochten zou wringen om te blijven is 'een fijne plek tot zijn dood' niet de plek waar je in conflict ligt met de andere huurder.
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog niemand heb gekend die geen excuus in de trend van 'weinig tijd', 'laatste jaar', 'examens', 'kindjes', ... had om opeens minder te doen of niet meer te betalen. En helaas heb ook ik met schade en schande moeten leren om er soms mijn oren gewoon voor te sluiten en er een einde aan te breien.