liespower94 schreef:nessinator schreef:Dan ben je dus nog niet eens bij X. Waarom spreek(t) je (TS) dan toch over A-X-C binnenkomen?
Ik denk omdat dat een beetje standaard is. Je komt op die rechte lijn van A-X-C binnen.
Klopt haha
.
SennaS schreef:Dat gaat er inderdaad wat gek uitzien. Ik zou toch gewoon rechtuit weg draven.
Lielle schreef:middenstap binnenkomen en halthouden op D betekent dat je de middenstap vrijwel niet kan beoordelen. Gebroken lijn DEG zou ik lelijk vinden, evt wel arbeidsdraf D-X en dan X-G halve diagonaal.
Heb mijn kür ondertussen aan mijn instructrice laten zien en zij zei me dat ik beter in draf kon binnenkomen omdat het binnenkomen je visitekaartje is zeg maar. Dus ineens een beetje power erachter is het idee denk ik. Middenstap voor het binnenkomen hoeft ook nieg per se al beoordeeld te worden want in de proef zelf moet je nog minstens 40 m aansluitend in middenstap rijden
.
De diagonaal ga ik idd niet doen. Nu is het geworden: D halthouden, DE Halve diagonaal .
nayla schreef:Jaren geleden heb ik iets soortgelijk gedaan in mijn kür, was wel in belgie.
Was overigens op een 20*40 piste.
Ik kwam binnen bij A, halthouden op X en dan in draf korte diagonaal naar M. Had er geen opmerking over gekregen en was toen toch 2e , het jaar nadien zag ik dat meerdere mensen het ook deden, of een variant zoals vanuit D vertrekken
Dat heb ik bij mijn kür vorig jaar ook gedaan idd! Dus ik dacht, we doen eens iets anders en nemen een afslag eerder
.