Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kiwipeert schreef:Maar links voor gaat erg moeilijk.
Het probleem is dat zij hem wel geeft maar dan naar achteren leunt en bijna valt.
Kiwipeert schreef:Ze is blind aan haar linker oog.
Oefenen oefenen en oefenen, en klein beginnen. Seconde optillen en goed, en van daaruit verder werken. Ze moeten het vertrouwen hebben dat wat jij zegt ok is. rina schreef:Kiwipeert schreef:Maar links voor gaat erg moeilijk.
Het probleem is dat zij hem wel geeft maar dan naar achteren leunt en bijna valt.Kiwipeert schreef:Ze is blind aan haar linker oog.
Met 2 aan 1 kant blinde paarden gehad te hebben. 1 leeft nog. Zeg ik je paard is je kwijt als je links van dr staat. Gebeurd hier ook. Als hoefsmid hier is moet hij eerst links doen, en als hij naar rechtsvoor gaat (rechteroog mist), achter geen probleem, moet hij blijven praten en ik poownie ondersteunen. Bij mijn oude merrie hoefde dat niet, maar die had 1000% vertrouwen in mij. Poownie nu heb ik pas 1,5 jaar, en zijn vertrouwen is dus nog niet zo als bij mijn oudje. Mij hoort hij overigens als ik rechts van hem ben. Ik rammel altijd, dr zit altijd zooi in mijn jaszak wat geluid maakt![]()
Oefenen oefenen en oefenen, en klein beginnen. Seconde optillen en goed, en van daaruit verder werken. Ze moeten het vertrouwen hebben dat wat jij zegt ok is.