Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fascinerend schreef:Wij gaan een aantal keren per jaar 4 dagen naar de Cantharel, daar kijken we altijd erg naar uit, ons paard ook!. Zo ook eind deze maand. Het hotelbedrijf gaat door, restaurant, wellness en zwembad is dicht. Volgens de website is er een aangepaste ontbijtmogelijkheid en kan je versmaaltijden/drankjes in de lobby krijgen, en ik denk nuttigen op de kamer. Het doel is lekker buiten zijn met het peerdje, en wandelen met de hond, dat gaat natuurlijk gewoon door. Wat zouden jullie doen?
Manny schreef:Ik zou wel gaan, als je aan de zelfde richtlijnen houdt die je thuis ook aanhoudt. Of je nu thuis wandelt of daar.. En daarmee help je de mensen die daar werken doordat je er geld uitgeeft en zij hun baan kunnen behouden.
Het is de bedoeling dat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking ziek gaat worden. Het gaat er dus niet om of je het risico loopt ziek te worden maar wanneer het gaat gebeuren.
Mits je natuurlijk genoegen neemt met de aangepaste faciliteiten.
Manny schreef:Ik zou wel gaan, als je aan de zelfde richtlijnen houdt die je thuis ook aanhoudt. Of je nu thuis wandelt of daar.. En daarmee help je de mensen die daar werken doordat je er geld uitgeeft en zij hun baan kunnen behouden.
Het is de bedoeling dat het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking ziek gaat worden. Het gaat er dus niet om of je het risico loopt ziek te worden maar wanneer het gaat gebeuren.
fohadie schreef:Manny schreef:Ik zou wel gaan, als je aan de zelfde richtlijnen houdt die je thuis ook aanhoudt. Of je nu thuis wandelt of daar.. En daarmee help je de mensen die daar werken doordat je er geld uitgeeft en zij hun baan kunnen behouden.
Ik denk er net zo over. Ik heb begin april een weekendje weg waar ik al heel lang naar uit kijk. Ik zal voornamelijk in de hotelkamer aanwezig zijn en op de fiets buiten. De keren dat ik in het restaurant kom (is gedeeltelijk open.) wordt er rekening gehouden met de minimaal 1,5mtrregel.
Ik stimuleer graag de economie zolang ik dat kan, en zolang ik zonder klachten blijf natuurlijk. Mocht ik ergens last van krijgen blijf ik thuis binnen.
Zelfs Rutte zei het vandaag nog: Je mag (als je geen symptomen hebt) heus nog wel naar buiten en je verplaatsen. Zolang je maar de maatregelen in acht neemt en je aan de minstens 1,5mtrregel houdt.