Veiligheidshelm Horze Empire VG1 van de epplejeck. zit voor mij erg lekker en goede pasvorm. Ik heb een vrij lang hoofd en deze cap zit niet heel erg hoog voor mij.
Heey, welke cap je lekker vind zitten is persoonlijk en heeft ook te maken met de vorm van je hoofd. Ik dacht zelf altijd dat de kask het lekkerst zat totdat ik de Charles owen, de gpa en de samshield kon proberen en ben uiteindelijk voor de samshield gegaan om dat die mooi aansloot en mooi stond( ook niet onbelangrijk) want buiten de kask zaten de andere 2 ook super maar was het de keuze welke vind ik het mooist. Raad je aan te gaan passen in een winkel met veel verschillende merken en kundige mensen om je te helpen
Ik heb nu een decathlon cap waar ik helemaal blij mee ben. Hij zit heerlijk. Heb ook een imperial riding, maar de draaiknop geef me hoofdpijn (trigger point in m'n nek, precies waar de knop zit)
Het ligt natuurlijk helemaal aan jouw hoofd en voorkeuren Ik vind zelf de Samshield ontzettend fijn zitten. Casco kreeg ik hoofdpijn van. Ik heb ook een Uvex cap gehad en deze was ook helemaal prima!