Citaat:
Bij spoed kliniek is zelf rijden af te raden ivm te emotioneel en zangersheide ivm dek zou stalling daar te overwegen zijn. Ik zou even goed ervoor gaan zitten met de prijzen en een rekenmachine, want ik vermoed dat je voor die paar keer goedkoper uit bent met huren taxi of trailer. Trekauto kost ook meer dan een simpel kan paar zakken voer in auto om naar stal/werk/etc. te komen auto.
Merrie overnacht daar sowieso op zangersheide.
Bedoeling is om met de jaarling op wedstrijd te gaan, al is dat pas over 3/4 jaar.
Trekauto hebben we en gaat ook niet weg? De auto is van mijn vriend en heb zelf een normale Citroën c1.
Wij willen gewoon de trailer aanhouden of in ieder geval een trailer hebben. Geloof me, ik heb jaren geen trailer gehad maar zoals eerder reeds aangegeven wil ik dit niet nog eens.
Merrie wordt jaarlijks gedekt, moet naar presentaties en veulen wordt verkocht. Ook dan wil ik paraat kunnen staan voor verkoper om dier af te leveren.
Die stress dat ik heb gehad dat ik 10 nummers kon afbellen om überhaupt vervoer te kunnen regelen. Ik wil ook kunnen vertrekken met paard als iets last minute gebeurd. Zoals eerder aangegeven dat wanneer mijn DA zegt dat merrie hengstig is en naar Zangersheide moet. Dan kan ik helaas geen dag wachten met vervoer...
Kan ik in mijn geval weer een hengstigheid wachten. Moet het sperma ook nog eens pakken want anders moet je weer terug.
Ik wil gewoon mijn eigen, en niet zo van andere afhankelijk te moeten zijn.
Als trailer vernieuwd is, en altijd netjes binnen staat. Neem aan dat hout toch wel makkelijk 5 Jaar goed zal blijven?
Als ik dan elk jaar 5 keer 100,- moet betalen. 500,-
500,- x 5= 2500,-
Vind ik dan zonde geld en heb ik liever iets voor mezelf.
Maar om een trailer nu van 2500/3000 te gaan kopen voor die paar keer dat ik hem nodig heb.
En als ik in de toekomst vaker weg ga met jaarling wat dan klaar staat voor wedstrijd sport, dan wil ik die overweging heus wel maken voor een duurdere, maar als ik dan al een heb staan wat het goed doet?