Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MamaMiesje schreef:Ik zit even zo 'schuin' door het wedstrijdregelement te scrollen, maar ik kan zo gauw niet vinden wat nou verplichte haardracht is. Er is uiteraard wel een paragraaf over wedstrijdkleding, maar daar staat niks over haardracht bij.
"Men" zegt altijd: 'Haar mag niet (los) onder de cap vandaan komen" en "Het moet in een knot/netje" maar waar staat dat dan?
_BlingBling_ schreef:MamaMiesje schreef:Ik zit even zo 'schuin' door het wedstrijdregelement te scrollen, maar ik kan zo gauw niet vinden wat nou verplichte haardracht is. Er is uiteraard wel een paragraaf over wedstrijdkleding, maar daar staat niks over haardracht bij.
"Men" zegt altijd: 'Haar mag niet (los) onder de cap vandaan komen" en "Het moet in een knot/netje" maar waar staat dat dan?
Ik vlecht mijn haar altijd. Laat de vlecht gewoon hangen. Nog nooit commentaar op gehad.
elizabeth85 schreef:_BlingBling_ schreef:
Ik vlecht mijn haar altijd. Laat de vlecht gewoon hangen. Nog nooit commentaar op gehad.
Ok. Dat zou mooi zijn. We hebben op de manege al eens een onderlinge wedstrijd gehad en toen kreeg ze 1 punt aftrek omdat ze een vlecht had en geen knot, vandaar... ( is al wel jaren geleden)
.
. MamaMiesje schreef:Ok. Dat zou mooi zijn. We hebben op de manege al eens een onderlinge wedstrijd gehad en toen kreeg ze 1 punt aftrek omdat ze een vlecht had en geen knot, vandaar... ( is al wel jaren geleden)