Strandrit omgeving Gapingen zeeland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haffiefreak

Strandrit omgeving Gapingen zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 07:39

Wie kent in Gapingen vlakbij Middelburg in Zeeland een leuke stal waar ze 2/3uurs strandritten maken.

Ik zag ponyhof? Hoe is deze?

Ik zou wel graag door het water willen galopperen. Maar een echte race galop hoeft niet.
Ik hou van rustige paarden/pony's. Waar we eerst in de bak aan de paarden kunnen wennnen.

Anja_96

Re: Strandrit omgeving Gapingen zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:32

Sophie's Choice Horse & Holiday bij Vrouwenpolder is heel leuk! Hebben ze zowel 2 als 3 uurs ritten. Als je wil kun je volgens mij eerst ook wel een privé/groepsles rijden. Verder rijd je eerst een stuk door de polder/het bos voordat je op het strand komt. De paarden(Haflingers en KWPN'ers) zijn heel braaf, maar er zit zeker nog wel pit in.

Verder kan ik je ook Manege de IJslander aanraden. Ga je wel gelijk op pad, maar ook eerst een stukje door de polder/door het bos voordat je op het strand bent. De IJslanders zijn er súper braaf!

Dimphyl

Re: Strandrit omgeving Gapingen zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:36

Het is gapinge.
Ik zou inderdaad de ijslander aanraden.

Ponyhof zelf hele slechte ervaringen, ponys hadden wonden, sommige liepen kreupel, harnachement pastte voor geen meter en begeleiding was er niet.
Let wel, mijn laatste poging om daar te rijden (na eerdere slechte ervaringen en daarop contact met de stal die zeiden dat alles aangepast was) was 2 jaar geleden.