Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roodvos schreef:Ik heb nu mijn 2e paar Felix Buhler laarzen van Krämer. Super fijne pasvorm door het elastiek in de schacht, en super fijn zacht en soepel leer. Ik heb een paar Sevilla versleten en sinds december een paar Roma.
De Milano is ook superzachte en soepele laars, maar die knelde bij mij helaas op de knie (heb 1 wat dikkere knie als gevolg van een brommerongeluk, jaaaaren geleden).
https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... filter_01=
eilleen333 schreef:[ [url=m/f7Mx4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze van rectiligne (te koop). Zijn super mooi soepel! Heb ze destijds gekocht in Apeldoorn voor bijna 600 euro. Heb ze alleen tegenwoordig nooit meer aan, zonde zonde :p
Dit merk kon ik ook niet. Gelukkig heb je tegenwoordig steeds meer soepel aanvoelende laarzen op de markt. Nicjuh_ schreef:Ruiterhuijs by yael verkoopt ook de Niro, zit in Heerle locatie waar voorheen ruitersportzaak de heimolen zat.
Dries en Maxime vd linden verkopen fellini boots, wil er zelf ook nog gaan kijken. Zitten in Essen, d&m horse service.
debberley83 schreef:Nicjuh_ schreef:Ruiterhuijs by yael verkoopt ook de Niro, zit in Heerle locatie waar voorheen ruitersportzaak de heimolen zat.
Dries en Maxime vd linden verkopen fellini boots, wil er zelf ook nog gaan kijken. Zitten in Essen, d&m horse service.
Geweldig, bruikbare tips, hartstikke bedankt. Ik zal deze week gelijk eens naar Heerle rijden.
Welke prijsklasse zijn de Fellini laarzen? Heb je daar al ervaring mee?
Orthos schreef:De Niro ! Met stipt op 1![]()
Ik heb mijn polo's met korting daar ook bij Drunens Ruiterhuis gekocht voor 450
_mexx_lady_ schreef:Hier ook de tricolore salentino, nog nooit zo’n fijne laars gehad.
Ik rij/reed niet intensief dus ik weet niet hoe ze het doen met 3-4 paarden per dag.
Maar heerlijk, instappen en wegrijden met die dingen.