Heb 1 keer met hem gereden, toen we hem in november ophaalden, en toen we eenmaal reden stond hij hel rustig.
Toen we laatst met hem wilde gaan oefenspringen (het is de pony van mijn dochter) toen werd hij zo druk toen we het deurtje dicht wilden doen dat ik niet weg durfde (donker en 40 min enkele reis)
Dus komt Esther nu. Mijn dochter zou er bij zijn, want zij laadt eigenlijk altijd maar door school moet ik het zo alleen doen met Esther.
Ik vind het echter enorm spannend. Dat komt omdat de eerste pony van mijn dochter, een aantal jaar geleden, een trauma had qua trailer laden (wisten we niet toen we haar kochten) en ondanks veel begeleiding door iemand van 2moons, is deze pony op de klep bovenop mijn gesprongen. Ik was even buiten westen, ben op de rand van de klep terecht gekomen en iemand anders heeft ons uiteindelijk naar huis moeten rijden.
Ik heb hierdoor zelf ietwat een trauma over gehouden. In die zin, is het misschien wel goed dat ik het nu zelf moet doen met Esther. De huidige pony is echt een leuk en lief beestje. Ik ben niet bang voor hem. Maar als hij zo druk gaat doen, voel ik me wel heel onzeker.
Ik denk dat dat nog wel wat tijd nodig zal hebben.
Ik vroeg me af (niet voor vandaag maar gewoon voor als we weer op pad gaan met trailer en pony) is er iets dat ik kan nemen waardoor ik iets minder last heb van die zenuwen?
Voor de duidelijk; ik ben altijd blijven laden met mijn dochter. Althans, zij laadt en ik doe de stang er achter. Maar ik word wel een beetje gek van mezelf dat ik zo last van zenuwen blijf houden. Ik snap heel goed waar het vandaan komt en ook dat het niets met deze pony te maken heeft.
. Niet druk om maken, zij kan je echt heel goed helpen! Succes
(mits geen storm